versatel vertelt niet alles over zijn Always-adsl
Geplaatst: 15 maa 2004, 13:30
Ik wacht sedert 24/12/04 om mijn Always-adsl installatie.
Begin maart werd de installatie opgeleverd.
Wat blijkt :
Dat zij geen PPPOe ondersteunen en ik mijn externe alacatelmodem (en
draadloze router) niet kan gebruiken,wat moet ik nu best doen? Zij hebben niets vermeld van deze beperkingen, toen ik belde voor info vorig jaar heeft niemand mij iets gezegd, integendeel men deelde mij mede dat ik alles kan hergebruiken.
ps: bij skynet/wanadoo werkte alles perfect
Ik heb 5 x gebeld met hun Helpdesk zonder resultaat, nooit bellen ze terug buiten het feit dat ze dit wel telkensmaal
vertellen, het enigste antwoord is, we kunnen u niet helpen doch gaan wel proberen en u iets laten weten. Ik heb al 5 emails gestuurd & aangetekend schrijven en 3 faxen zonder resultaat. Op zo een manier communiceren is geen aangename zaak. Via hun site probeer ik een berichten te droppen dat er toch iemand mij zou bellen en mij zegt wat ik doen met. Ik mag blijkbaar niet opzeggen want dan doe ik contractbreuk. Echter het zijn zij die niet correct zijn met hun technische specificaties.
Ik heb de indruk dat één klant hen niet interesseert en dat zij enkel
het totaalvolume willen. Als ze nu eens gewoon eerlijk zouden zijn
Heeft er iemand advies? Is er toch een manier om PPPoa te doen met een externe ethernet adslmodem?
Begin maart werd de installatie opgeleverd.
Wat blijkt :
Dat zij geen PPPOe ondersteunen en ik mijn externe alacatelmodem (en
draadloze router) niet kan gebruiken,wat moet ik nu best doen? Zij hebben niets vermeld van deze beperkingen, toen ik belde voor info vorig jaar heeft niemand mij iets gezegd, integendeel men deelde mij mede dat ik alles kan hergebruiken.
ps: bij skynet/wanadoo werkte alles perfect
Ik heb 5 x gebeld met hun Helpdesk zonder resultaat, nooit bellen ze terug buiten het feit dat ze dit wel telkensmaal
vertellen, het enigste antwoord is, we kunnen u niet helpen doch gaan wel proberen en u iets laten weten. Ik heb al 5 emails gestuurd & aangetekend schrijven en 3 faxen zonder resultaat. Op zo een manier communiceren is geen aangename zaak. Via hun site probeer ik een berichten te droppen dat er toch iemand mij zou bellen en mij zegt wat ik doen met. Ik mag blijkbaar niet opzeggen want dan doe ik contractbreuk. Echter het zijn zij die niet correct zijn met hun technische specificaties.
Ik heb de indruk dat één klant hen niet interesseert en dat zij enkel
het totaalvolume willen. Als ze nu eens gewoon eerlijk zouden zijn
Heeft er iemand advies? Is er toch een manier om PPPoa te doen met een externe ethernet adslmodem?