overstap naar belgacom van dommel VDSL
Geplaatst: 17 nov 2010, 15:48
Heb het pack genomen Internet Intense / TV Comfort / mobile 10 aan 60,70€ per maand.
25/10 online besteld ; installatie voorzien 16/11
(ik mocht dommel niet zelf opzeggen, heb zo een speciaal document ingevuld & moeten opsturen naar hen)
eerste GSM sim kaartje werkte niet, 2de kaartje wel, die had ik al na 1 week ontvangen. OKE
tv pack met alle benodigheden ontvangen 12/11 (met V4 decoder enz) OKE
16/11: niet actief => gebeld naar klantendienst => de lassers hadden een probleem moest 17/11 eens terugbellen
17/11: niet actief => opnieuw zelf gebeld => er staat een afspraak morgen 18/11 16u30.
update 18/11: na 6u werken aan mijn deur door de belgacom lassers nog niet actief hun test via hun laptop lukte totaal niet... blijkbaar werkten de andere paren op de kabel ook niet ... ze hebben vanalles geprobeerd, zelfs mijn binnenbekabeling hebben ze vernieuwd ...
morgen 19/11: afspraak met techniekers storingen , hopelijk actief want nu heb ik geen internet meer (gelukkig ng via gsm wel hehehe)
update 19/11: man van storingen lost alles in belgacom kast op, wat blijkt de lassers hebben de kabel gewoon los laten zitten na hun talloze pogingen gisteren,dus geen internet aarrgghh
update 23/11: nog steeds niet online! vandaag gans de dag zitten wachten op lassers, geen kat gezien, weer zelf gebeld , ze hadden zogezegd aangebeld en zelfs op gsm gebeld, uiteraard geen gemiste oproepen en geen bel gehoord. Wtf? Heb nu nieuwe afspraak morgen om 8u dan zal ik voor mijn raam zitten... En hopelijk morgen in orde of ik sla door...
25/10 online besteld ; installatie voorzien 16/11
(ik mocht dommel niet zelf opzeggen, heb zo een speciaal document ingevuld & moeten opsturen naar hen)
eerste GSM sim kaartje werkte niet, 2de kaartje wel, die had ik al na 1 week ontvangen. OKE
tv pack met alle benodigheden ontvangen 12/11 (met V4 decoder enz) OKE
16/11: niet actief => gebeld naar klantendienst => de lassers hadden een probleem moest 17/11 eens terugbellen
17/11: niet actief => opnieuw zelf gebeld => er staat een afspraak morgen 18/11 16u30.
update 18/11: na 6u werken aan mijn deur door de belgacom lassers nog niet actief hun test via hun laptop lukte totaal niet... blijkbaar werkten de andere paren op de kabel ook niet ... ze hebben vanalles geprobeerd, zelfs mijn binnenbekabeling hebben ze vernieuwd ...
morgen 19/11: afspraak met techniekers storingen , hopelijk actief want nu heb ik geen internet meer (gelukkig ng via gsm wel hehehe)
update 19/11: man van storingen lost alles in belgacom kast op, wat blijkt de lassers hebben de kabel gewoon los laten zitten na hun talloze pogingen gisteren,dus geen internet aarrgghh
update 23/11: nog steeds niet online! vandaag gans de dag zitten wachten op lassers, geen kat gezien, weer zelf gebeld , ze hadden zogezegd aangebeld en zelfs op gsm gebeld, uiteraard geen gemiste oproepen en geen bel gehoord. Wtf? Heb nu nieuwe afspraak morgen om 8u dan zal ik voor mijn raam zitten... En hopelijk morgen in orde of ik sla door...