'probleem' snelheid Bcom Intense en 2 verschillende username
Geplaatst: 15 nov 2010, 16:13
heb sedert enige dagen Belgacom Intense na enkele hindernissen
Vorige week nog met helpdesk gebeld omdat ik op ADSL2 snelheid stond en zouden me 30Mbit lijn geven daar dit op mijn adres kon
vandaag stelde ik vast dat snelheid hoger lag,dubbel maar volgens mij nog geen 30mbit is maar als ik op 192.168.1.1 kijk 25mbit down is en 6mbit down
Klopt het dat ik nog steeds niet op 30mbit ben gezet?Ik veronderstel dat daar dan een 30 zou moeten staan?
verder kreeg ik vorige week brief om te bewaren van Belgacom met gebruikersnaam en paswoord maar toen modem aansloot krijg ik andere gebruikersnaam te zien (192.168.1.1)==> deze configureerde zichzelf automatisch dus heb ik ook nog niet settings brief durfen te gebruiken omdat ik misschien anders geen internetverbinding meer heb?
Kan ik dit zelf ergens nagaan want heb laatste tijd al zodanig veel helpdesk moeten bellen wat niet altijd evident is als je op kantoor zit...
thx
Vorige week nog met helpdesk gebeld omdat ik op ADSL2 snelheid stond en zouden me 30Mbit lijn geven daar dit op mijn adres kon
vandaag stelde ik vast dat snelheid hoger lag,dubbel maar volgens mij nog geen 30mbit is maar als ik op 192.168.1.1 kijk 25mbit down is en 6mbit down
Klopt het dat ik nog steeds niet op 30mbit ben gezet?Ik veronderstel dat daar dan een 30 zou moeten staan?
verder kreeg ik vorige week brief om te bewaren van Belgacom met gebruikersnaam en paswoord maar toen modem aansloot krijg ik andere gebruikersnaam te zien (192.168.1.1)==> deze configureerde zichzelf automatisch dus heb ik ook nog niet settings brief durfen te gebruiken omdat ik misschien anders geen internetverbinding meer heb?
Kan ik dit zelf ergens nagaan want heb laatste tijd al zodanig veel helpdesk moeten bellen wat niet altijd evident is als je op kantoor zit...
thx