Pagina 1 van 1

Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 04 nov 2010, 20:53
door Tom 35
Hoi,

1 -Een 2 weken geleden ben ik omgeschakeld van netconnect naar speedconnect.
Helaas tot op heden staat daar nog steeds "waiting for migration" op de crm.
De modem heb ik al gekregen, maar voor de rest is het stil bij dommel.
Iemand enig idee hoe lang dit kan duren ?
Staat die migratie eigenlijk voor een nieuw contract, ik denk dat ik daar niets van gezien heb tijdens deze migratie, of ben ik hier mis ?
2- heb eind september mijn oude modem terug gestuurd en gevraagd mijn 149 euro terug te storten, ondertussen hebben ze al 2 keer mijn abbo kosten van netconnect van mijn rekening gehaald maar die 149 euro terug storten, niks van.
Op tickets wordt gewoon niet gereageerd en nu staat er opnieuw een nieuwe factuur pro forma klaar en dan nog eens de 99 euro miratie kosten.
Ik begin echt wel te vrezen de verkeerde keuze te hebben gemaakt.
Zijn er hier nog die zo lang moeten wachten op een bevestiging van die vdsl.
Ik kan volgens de website van BC 2 kanalen dig tv en HD aan, maw vdsl is hier zeker mogelijk.

Tom

Re: Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 05 nov 2010, 16:45
door gunstn
Same hier, ook bijna 2 weken geleden aangevraagd, en nog geen reactie, wel modem al gekregen...
Heb al eens paar topics uit dit forum doorgenomen, en daar zaten mensen tussen die 1 tot anderhalve maand moesten wachten voor ze bericht kregen ...
Geduld is dus een schone zaak.
Migratie = nieuw contract voor zover ik weet.
Misschien kun je is bellen naar dommel, misschien krijg je daar wel gehoor.

btw. Ik denk dat er iets mis is met hun ticketsysteem, vroeger kreeg je altijd een email met daarin bevestiging van je ticket met case nummer en passwoord, heb echter al 2 tickets gemaakt en geen email gekregen ...

Re: Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 05 nov 2010, 16:56
door Gent32m
gunstn schreef:btw. Ik denk dat er iets mis is met hun ticketsysteem, vroeger kreeg je altijd een email met daarin bevestiging van je ticket met case nummer en passwoord, heb echter al 2 tickets gemaakt en geen email gekregen ...
Ik heb dit ook voorgehad (paar weken terug).

Het beste wat je dan kan doen, is je vraag opnieuw posten (m.a.w. opnieuw een ticket terug aanmaken).
Als je deze keer wel een bevestigings email (met ticketnr) terug krijgt, weet je dat je vraag goed ontvangen is.

Zo heb ik zelf een week gewacht op een antwoord (ik kreeg geen ticketnr).
Daarna mijn vraag opnieuw gesteld (waarop ik wel een ticketnr kreeg) en een dag later had ik al respons.

Gent32m

Re: Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 05 nov 2010, 16:59
door gunstn
heb mijn ticketprobleem al gevonden, ze zaten in mijn spamfolder :s
Raar want in september heb ik nog zonder problemen een ticket kunnen aanmaken en reactie gekregen.
Heb nu nog een ticketje aangemaakt om te vragen achter activeringsdatum, we zullen zien.
Heb net al antwoord gehad op mijn ticket, je krijgt email na de betaling, met domiciliering duurt dat dus wat langer.

Re: Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 06 nov 2010, 17:36
door tom35
Hoi,

donderdag opnieuw een ticket aangemaakt en geen respons.
ik vermoed dat hier een strategie van dommel achter zit om niet over de brug te moeten komen met die waarborg.
Indien dommel die waarborg destijds gewoon als inkosten zou hebben ingeschreven , dan zouden ze zot genoeg zijn, maar ik vrees er voor. Dat is mss de reden waarom ze nu zo moeilijk doen en waarom je zo lang moet wachten. Dat geld is gewoon weg.

Tom

Re: Netconnect naar speedconnect migratie

Geplaatst: 08 nov 2010, 18:31
door Zorba
Wij hebben 29 oktober de migratie aangevraagd en daarnet 24 november als activatiedatum gekregen. :bdaysmile: