Pagina 1 van 1

Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 27 okt 2010, 13:43
door ubremoved_539
De Nederlandse cabaretier Youp van ’t Hek heeft half Nederland meegekregen met een kruistocht tegen de mobilofoniegroep T-Mobile. Tienduizenden Nederlanders kunnen zich herkennen in zijn verhaal over slechte klantendiensten.

Van ’t Hek twitterde de voorbije dagen volop over de slechte behandeling van zijn zoon door de gsm-operator T-Mobile. Lange wachttijden, onkundige medewerkers, van het kastje naar de muur gestuurd worden,... Het is een verhaal waar heel wat consumenten zich in kunnen herkennen.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 101027_051

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 27 okt 2010, 13:59
door Trojan
déjà vu :(

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 27 okt 2010, 14:00
door texarcanaa
Gelukkig kennen wij deze problemen in België niet :-D

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 27 okt 2010, 15:45
door Limburg
Van 't Hek is al berucht doordat hij in z'n eentje het alcoholvrije biermerk Buckler de Nederlande markt afblies. http://nl.wikipedia.org/wiki/Buckler

Omdat Youp de problemen van z'n zoon zat was probeerde hij het zelf met de klantenservice op te lossen. Noemde z'n naam, die bij T-mobile toch wel een alarmbelletje had moeten laten rinkelen, maar ook hij kreeg de problemen niet opgelost.
Drie uur na z'n eerste tweet over T-mobile werd hij persoonlijk door de T-mobile directie gebeld.

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 28 okt 2010, 08:54
door bambipower
ik weet dat hij hier niet echt geliefd is, de Ceurrix, of beter gekend als de Zeurrix

Maar hij heeft toch iets gedaan wat aan mijn hart ligt : http://helpdesks.be
Uiteindelijk moet er iemand zijn, die iets doet. Dus mijn steun heeft hij.

Hier een iets uitgebreider artikel over Youp : http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GRE31GEPJ

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 28 okt 2010, 16:42
door localhost
Ik heb de indruk dat helpdesks.be last heeft van een slashdot effect. Die site is (voor mij althans) onwerkbaar traag.
Weet er trouwens iemand hoe je in het staatsblad de gegevens van een vzw kan opzoeken?

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 28 okt 2010, 17:22
door Goztow

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 13 nov 2010, 13:18
door tonym
texarcanaa schreef:Gelukkig kennen wij deze problemen in België niet :-D
Ik ga er van uit dat dit puur sarcasme is !

Zoniet zou Belgie dan toch een uitzondering zijn? (bevestigd sarcasme !)

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 13 nov 2010, 13:31
door meon
localhost schreef:Weet er trouwens iemand hoe je in het staatsblad de gegevens van een vzw kan opzoeken?
Of de kruispuntbank: http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... nform.html

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Youp van ’t Hek zet klachtengolf over helpdesks in gang

Geplaatst: 13 nov 2010, 14:03
door gedeco
localhost schreef:Ik heb de indruk dat helpdesks.be last heeft van een slashdot effect. Die site is (voor mij althans) onwerkbaar traag.
Weet er trouwens iemand hoe je in het staatsblad de gegevens van een vzw kan opzoeken?
Bel de helpdesk. :twisted: