Snelheid & Disconnect's.
Geplaatst: 24 okt 2010, 20:09
Hallo, dit is denk ik mijn 2de forum post. En ik ben sinds de laatste post (ergens in Mei) nog steeds helemaal niet tevreden.
We hebben in April de Scarlet internet gekocht en ze hebben het in een reclame belooft dat we een internet snelheid van 12mbps Download en 1mbps Upload zouden hebben. Maar we zijn heel erg ontgoocheld. De internet snelheid die wij krijgen sinds April is maar 2mbps en ik heb bewijs:
Dit is niet wat ik heb verwacht en ik ben heel triestig. Ik woon in Antwerpen dus het afstand zal geen probleem zijn, ik heb een "D-Link DSL-2470B Wireless N ADSL2+ Modem". Er is van alles erin geprutst in dat apparaat dus dat zal het probleem ook niet zijn. Maar, in het begin wanneer we dat hebben besteld, moesten we 1 maand wachten tot een Belgacom klant naar onze huis kwam en het telefoon lijn goed zat. En dan zei hij dat hij iets moet instellen op de computer maar dat hij dat niet kan doen nu en dat hij ging nog terug komen. We hebben nog een maand gewacht zonder internet, en hij is dus niet gekomen. Ik heb het daarna zelf geprobeerd om het internet zelf te instellen, en het is gelukt. Maar de snelheid is niet juist. Bij het instellingen van mijn roeter ziet er zoiets uit.
Soms valt onze internet zomaar uit. Als ik iets download dan gaat het internet wel soms vallen.
Kan mij iemand helpen? Het is heel erg irritant. Ik ben zeker dat ik MOET en KAN tenminste 8mbps halen bij download.
We hebben in April de Scarlet internet gekocht en ze hebben het in een reclame belooft dat we een internet snelheid van 12mbps Download en 1mbps Upload zouden hebben. Maar we zijn heel erg ontgoocheld. De internet snelheid die wij krijgen sinds April is maar 2mbps en ik heb bewijs:
Dit is niet wat ik heb verwacht en ik ben heel triestig. Ik woon in Antwerpen dus het afstand zal geen probleem zijn, ik heb een "D-Link DSL-2470B Wireless N ADSL2+ Modem". Er is van alles erin geprutst in dat apparaat dus dat zal het probleem ook niet zijn. Maar, in het begin wanneer we dat hebben besteld, moesten we 1 maand wachten tot een Belgacom klant naar onze huis kwam en het telefoon lijn goed zat. En dan zei hij dat hij iets moet instellen op de computer maar dat hij dat niet kan doen nu en dat hij ging nog terug komen. We hebben nog een maand gewacht zonder internet, en hij is dus niet gekomen. Ik heb het daarna zelf geprobeerd om het internet zelf te instellen, en het is gelukt. Maar de snelheid is niet juist. Bij het instellingen van mijn roeter ziet er zoiets uit.
Soms valt onze internet zomaar uit. Als ik iets download dan gaat het internet wel soms vallen.
Kan mij iemand helpen? Het is heel erg irritant. Ik ben zeker dat ik MOET en KAN tenminste 8mbps halen bij download.