Afrekening pers.belasting 2009 / aanslagjaar 2010 al gehad?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Bij mij is hij binnen: opnieuw flink terugtrekken :). Ik had delen 1 en 2 ingegeven via taxonweb. Iemand anders al zijn afrekening binnen gehad?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

[EDIT]
aangepast wegens misverstand aanslagjaar


- Ik heb het aanslagbiljet AJ 2010 nog niet gekregen (ben in blijde verwachting gezien ik nogal wat moet terugkrijgen)

Philippe.
Laatst gewijzigd door philippe_d op 05 okt 2010, 13:46, 2 keer totaal gewijzigd.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Bedoel je soms : pers.belasting 2009 / aanslagjaar 2010 al gehad ?
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

MarkDM schreef:Bedoel je soms : pers.belasting 2009 / aanslagjaar 2010 al gehad ?


Inderdaad, moet dat niet zijn: inkomsten 2009 - aanslagjaar 2010.

Ik heb die van mij vorige maand al gekregen, en het was positief zoals taxonweb al voorspelde :-D
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

MarkDM schreef:Bedoel je soms : pers.belasting 2009 / aanslagjaar 2010 al gehad ?

Dat bedoelde ik inderdaad! Sorry, typfoutje! het gaat dus om diegene die ik in juni 2010 heb ingevuld ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ah ja, 't wordt tijd om dat ne keer in te vullen :P.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Grappig dat jullie content zijn dat je terugtrekt. Betekent wel dat je een gratis lening aan de staat gegeven hebt he :p.

De mijne nog niet gekregen en zal nog niet voor direct zijn. Had via TaxOnWeb gesubmit en achteraf gezien dat ik een fout gemaakt heb. Enige manier om dat recht te zetten is door hen te schrijven, dus ze gaan het nog allemaal manueel mogen doen wellicht.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Tomby schreef:Grappig dat jullie content zijn dat je terugtrekt. Betekent wel dat je een gratis lening aan de staat gegeven hebt he :p.

Als je een vrouw hebt gelijk de mijne, ben je content dat de staat dat geld even bijhoudt zodat het dan achteraf op een gemeenschappelijke spaarboek kan staan ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Tomby schreef:Enige manier om dat recht te zetten is door hen te schrijven, dus ze gaan het nog allemaal manueel mogen doen wellicht.

En dubbel controleren :-D.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Goztow schreef:
Tomby schreef:Grappig dat jullie content zijn dat je terugtrekt. Betekent wel dat je een gratis lening aan de staat gegeven hebt he :p.

Als je een vrouw hebt gelijk de mijne, ben je content dat de staat dat geld even bijhoudt zodat het dan achteraf op een gemeenschappelijke spaarboek kan staan ;).

Me strike :-D
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Eind deze maand vullen ze mijn rekening weer is aan. :banana:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik moet de mijne nog indienen... :?

(maar zal allicht - zoals elk jaar - een paar duizend euro terugtrekken ja, tot groot ongenoegen van mezelf (zie opmerking Tomby))
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Tomby schreef:Grappig dat jullie content zijn dat je terugtrekt. Betekent wel dat je een gratis lening aan de staat gegeven hebt he :p.
Liever dat dan achteraf een brief krijgen dat ge nog meer dan 1000 euro moet bijstorten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

En de overheid maar interest scheppen van uw geld in tussentijd :roll:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Trojan schreef:
Tomby schreef:Grappig dat jullie content zijn dat je terugtrekt. Betekent wel dat je een gratis lening aan de staat gegeven hebt he :p.
Liever dat dan achteraf een brief krijgen dat ge nog meer dan 1000 euro moet bijstorten.


Normaal weet ge 't al op 't moment dat je je brief invult. Dus kunt ge dan al je geld aan de kant zetten en tegen dat ge moet achterdragen hebt ge er al wat intrest op :).
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Inderdaad, het is een mes dat langs twee kanten snijdt. Het is leuk om plots een paar duizend euro in je schoot geworpen te krijgen, maar eigenlijk zou je die nooit moeten hebben afgegeven.

Bij ons krijgen we systematisch, sinds we ons huis gekocht hebben, 5 à 6000 € terug. Qua misgelopen intrest loopt dat al aardig op.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Amai, ben ik dan de enige die moet betalen?

Ik mag, nee ik moet tegen 27/10/2010 rond de € 900 betalen. :(

Geen kosten, woon nog thuis, geen pensioen sparen, 1ste jaar dat ik volledig heb gewerkt. Ik denk dat ik dit jaar (afrek pers.belasting 2010) toch nog iets moet uit mijn broekzak zien te toveren? Als iemand ideeën heeft laat het gerust weten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Pensioensparen = 400 € minder...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Goztow schreef:Pensioensparen = 400 € minder...


Is nog altijd 500euro betalen...
Wie had dat gedacht dat je vanaf je eerste jaar dat je werkt moet pensioen sparen, ik in ieder geval niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

FunkStar schreef:Amai, ben ik dan de enige die moet betalen?

Ik mag, nee ik moet tegen 27/10/2010 rond de € 900 betalen. :(

Geen kosten, woon nog thuis, geen pensioen sparen, 1ste jaar dat ik volledig heb gewerkt. Ik denk dat ik dit jaar (afrek pers.belasting 2010) toch nog iets moet uit mijn broekzak zien te toveren? Als iemand ideeën heeft laat het gerust weten.


Veel hangt af van wanneer je in het jaar bent gestart met werken. Is dat eerder naar het einde toe, dan is de kans groot dat je terugkrijgt. Ook hier geen kosten, woon nog thuis, maar wel pensioen sparen, lange termijnsparen en een paar kleinere aftrekpostjes. Ik vrees echter voor volgend jaar ... :|
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Je moet niet aan pensioensparen doen. Verwacht echter niet dat je binnen 40 jaar zal toekomen met het pensioentje dat je van de staat zal krijgen. Tegen dan zal het véél minder zijn dan nu. Je wordt geacht hier zelf voor een deel voor te zorgen. Zie het eerder als een heel voordelige vorm van sparen...

Andere mogelijke aandachtspunten om lagere belastingen te bekomen:

- Reële kosten berekenen ipv gebruik maken van het onkostenforfait.
- Parkeerretributies (boetes dus niet!) zijn ook aftrekbaar. :-)
- Kindjes kopen
- Huis kopen
- ...

't Komt er blijkbaar meestal op neer dat je méér moet uitgeven om méér terug te krijgen van de belastingen. De wereld op zijn kop. :think:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

FunkStar schreef:
Goztow schreef:Pensioensparen = 400 € minder...


Is nog altijd 500euro betalen...
Wie had dat gedacht dat je vanaf je eerste jaar dat je werkt moet pensioen sparen, ik in ieder geval niet.

Is logisch. wat ze aftrekken van je loon is berekend op een gemiddelde persoon, die bepaalde kosten heeft die hij mag aftrekken. Jij hebt totaal geen kosten die je mag aftrekken. Dus betaal je extra.

Ik wou dat ik in je plaats was. Thuis wonen is een enorm voordeel als je flink wil sparen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Eind november krijg ik een flink stukje terug :beerchug:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

bleh wij hebben ook een huis gekocht 6 jaar geleden en nu pas trekken wij voor de eerste keer !!!!!!!!!!!! geld terug van de belastingen.

1860 € dan nog wel.

Ik snap het echt niet meer.......andere jaren moesten we tussen de1500 en 3000 € betalen.

Ik dacht altijd dat een huis kopen voordelig was voor de belastingen maar dat is in ons geval niet echt waar dus (dit jaar niet meegerekend)
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Enkele jaren geleden wel een termijnrekening afgesloten maar spijtig genoeg niet fiscaal aftrekbaar (Free Invest plan *zucht*),

Maglor schreef:- Reële kosten berekenen ipv gebruik maken van het onkostenforfait.

Woonwerk verkeer is veel voordeliger voor mij, niet genoeg beroepskosten.

Mijn eerste belastingen (2008) kreeg ik een 172euro terug (3-4maand gewerkt), ik was er dit jaar niet echt op voorbereid om tot zo een resultaat te komen. Om eerlijk te zijn was ik er de eerste week na tax-on-web avontuur niet goed van.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik trek 3600€ terug en mijn partner dik 2000€. Jammer van de intrest maar mij hoor je niet klagen, goed inkomen :-)
Alles wat je nu in pensioensparen steekt (als je jong bent) brengt het meest op maar ben je ook het langst kwijt. 500€ investeren om er 400 terug te krijgen is geen slechte investering, die 500€ blijven wel op uw rekening staan en die 400 komen er nog eens bij...
Of je kan zelf 500€ opzij zetten, dan heb je zelf de intrest van 1%.
Ik denk dat huis of kindjes kopen ietskepietske minder rendabel is :-)
J.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

FunkStar schreef:Amai, ben ik dan de enige die moet betalen?

Ik mag, nee ik moet tegen 27/10/2010 rond de € 900 betalen. :(

Geen kosten, woon nog thuis, geen pensioen sparen, 1ste jaar dat ik volledig heb gewerkt. Ik denk dat ik dit jaar (afrek pers.belasting 2010) toch nog iets moet uit mijn broekzak zien te toveren? Als iemand ideeën heeft laat het gerust weten.


In uw situatie is het Lange Termijnsparen ideaal. Je kan uw gespaarde premies terug gebruiken op het moment dat je al uw centen nodig hebt (bij de aankoop van een grond/woning). Op die moment moet je immers een schuldsaldoverzekering afsluiten. De premies voor het Lange Termijnsparen kunnen omgezet worden naar een schuldsaldoverzekering. Je kan jaarlijks +- een netto maandinkomen fiscaal inbrengen en de schuldsaldoverzekering kost meestal tussen de 2 à 4000 euro (dus een 2 à 3 jaar sparen volstaat om die behoefte te dekken).

dus:
+ nu fiscaal voordeel
+ gelden niet vast voor lange termijn
+ via verzekering dus geen risico
+ eventueel combineerbaar met pensioensparen (als je toch voor de lange termijn wenst te sparen)

Maglor schreef:...'t Komt er blijkbaar meestal op neer dat je méér moet uitgeven om méér terug te krijgen van de belastingen. De wereld op zijn kop. :think:

Ze zetten de burgers hiermee aan te investeren in eigendom en het sociaal stelsel. Onze (te maken) kindjes zullen later onze pensioenen betalen. Nu huizen kopen wil zeggen later iets kunnen verkopen als je geen inkomen meer hebt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Opus schreef:bleh wij hebben ook een huis gekocht 6 jaar geleden en nu pas trekken wij voor de eerste keer !!!!!!!!!!!! geld terug van de belastingen.

1860 € dan nog wel.

Ik snap het echt niet meer.......andere jaren moesten we tussen de1500 en 3000 € betalen.

Ik dacht altijd dat een huis kopen voordelig was voor de belastingen maar dat is in ons geval niet echt waar dus (dit jaar niet meegerekend)

Het is niet omdat je niet terugkrijgt dat je niet op je belastingen bespaart hebt, natuurlijk. Dat zou een beetje kort door der bocht zijn. Het komt erop neer dat je anders veel meer zou bij betaald hebben.

Je ziet vaak bij bijvoorbeeld arbeiders in de bouwsector, dat er op hun "dopgeld" (bij slecht weer) heel weinig wordt afgehouden en die hebben dan een slechte verrassing achteraf. Bij mij wordt er echter een heel groot deel maandelijks afgehouden en heb ik bovendien nu pensioensparen, hypothecaire lening, 1 kind ten laste, de kribbe en nog wat beveiligingswerken. Dan lopen de aftrekposten wel op :). Nu, uiteindelijk zijn de meeste van die dingen ook voordelig voor de staat, anders zouden ze me niet toelaten het af te trekken ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Iets gelijkaardig heb je als je twee halftijdse jobs combineert. Bij elk van die jobs wordt maandelijks relatief weinig afgehouden, maar op 't einde van 't jaar betaal je dan redelijk veel aan belastingen. We hebben dat bij ons opgelost door beide jobs maandelijks iets meer te laten afhouden zodat de afrekening ongeveer op nul uitkomt. Het resultaat is pakweg hetzelfde, maar gevoelsmatig is het toch leuker zo.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

BMaster schreef:We hebben dat bij ons opgelost door beide jobs maandelijks iets meer te laten afhouden zodat de afrekening ongeveer op nul uitkomt. Het resultaat is pakweg hetzelfde, maar gevoelsmatig is het toch leuker zo.

Slimmer had geweest: zelf berekenen hoeveel je jaarlijks moet bijbetalen, dat maandelijks op een spaarboekje zetten (hoewel het tegenwoordig aardig triest gesteld is met de rente, maar bon) en dan tenminste nog wat intrest opstrijken! :)
ooh. shiny.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Mijn vrouw heeft haar afrekening al gehad, ik nog niet. Dit is het eerste jaar nadat we getrouwd zijn dus we moesten nog ieder apart invullen, ik neem aan dat we daarom de afrekening nog niet gelijk krijgen.

Voor de thuiswoners: indien je ouders plannen hebben om bijvoorbeeld nieuwe ramen / boiler / zonnepanelen / ... te steken en ze gaan over het maximum dat ze mogen aangeven kan je de rest in jouw aangifte steken en mee-profiteren.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
defenderII
Premium Member
Premium Member
Berichten: 488
Lid geworden op: 03 feb 2004, 14:41
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer
Contacteer:

ik moet de mijn voor het einde van de maand betalen pff; en het ergste is veleden jaar 2 maal in 1 jaar moeten betalen. t'zal wel moeten zeker
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Wij trekken ook terug eind november. Zoals elk jaar :lol:

En kindjes kopen is wel voordelig voor de belastingen. Zeker als ge der 4 koopt want dan zeide belastingsvrij. Alleen 4 van die manne die hun keel kunnen open zetten is al wa veel he. Ik heb al meer dan mijn handen vol met mijn 2 kindje :wink:
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bij mij stond het gisteren al op de rekening.
Lekker snel dit jaar :-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Mathy schreef:Voor de thuiswoners: indien je ouders plannen hebben om bijvoorbeeld nieuwe ramen / boiler / zonnepanelen / ... te steken en ze gaan over het maximum dat ze mogen aangeven kan je de rest in jouw aangifte steken en mee-profiteren.

Kan iemand dit bevestigen ? Eerst dat ik hier van hoor ...
Als je over het maximum aangeeft, wordt dit normaal automatisch overgedragen naar volgend jaar (tot max 3 opeenvolgende jaren).
Philippe
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik bedoel als je over je maximum voor 3 jaar zit ;-) Ik heb als bron een geleende belastingsgids, maar die is ondertussen terug bij de eigenaar :)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

pffft, ik heb een brief gehad dat ze meer info wilden hebben. Iemand enig idee hoe lang het nu duurt voordat ik mijn berekening krijg?
Vorig jaar had ik mijn geld ook voor het einde van het jaar terug. Dat zal dus dit jaar niet meer lukken, helaas. :cry:
toettoet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 aug 2007, 18:20

Ik keek daarnet ff op myminfin, en staat bij status aanslagjaar 2010: nog in te vullen.
:/

ik heb deze in juni/juli ingevuld en door mijn moeder samen met haar aangifte laten binnensteken in het ontvangstkantoor.

Net een mail gestuurd naar hun, zou niet grappig zijn als ik het opnieuw moet doen en dus weer zo lang moet wachten.


Volgende keer doe ik het wel via taxonweb denk ik
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik neem aan dat die status update enkel werkt voor de elektronische versie?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
toettoet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 aug 2007, 18:20

Dacht ik ook aan Goztow maar toch om zeker te zijn gemaild. :-)

is niet de eerste keer dat er papieren kwijtgeraakt zijn bij een overheidsdienst
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”