Pagina 1 van 1

Praktijken van Belgacom.

Geplaatst: 01 okt 2010, 12:30
door rayonnage
Wij zijn verleden jaar in september verhuisd naar een nieuw adres, wegens stopzetting van de zaak en dit wegens pensioen, wij hebben bij Belgacom de verhuis aangegeven en die hebben een nieuwe aansluiting gemaakt op het nieuwe adres, het oude adres was reeds opgegeven, en alle nieuwe rekeningen komen hier toe en wat nu, deze maand gaat er toevallig iemand van de eigenaar van het gebouw van vroeger daar naar binnen, (de brievenbus is zelfs toegekleefd, dus is onder de deur geschoven) en vindt een omslag van Belgacom, bij nazicht zit daar nog een rekening in van over enkele maanden en geadresseerd op dit oude adres, na het bellen van bijna een kwartier naar Belgacom Brussel, zeggen deze dat er al een deurwaardersexploot verzonden is en eigenaardig genoeg nu wel naar ons nieuwe adres, dus was er niemand op het oude adres binnen geweest dan hadden wij het raden naar waarvoor dit was.
Is dit wel normaal dat een mens dan nog de deurwaarderskosten moet betalen voor iets waar zijzelf de oorzaak van zijn.
De grote hebben de macht in handen en kunnen altijd alles opeisen, zelfs als ze verkeerd zijn.

Re: Praktijken van Belgacom.

Geplaatst: 01 okt 2010, 12:39
door ubremoved_539
rayonnage schreef:zeggen deze dat er al een deurwaardersexploot verzonden is
Een deurwaardersexploot... en dat omdat je één betaling hebt gemist... en daar blijkbaar ook geen herinnering van gehad hebt ?

Heb je dit trouwens niet kunnen uitpraten aan de telefoon... zij moeten toch je adreswijziging in hun systeem kunnen vinden ?

Re: Praktijken van Belgacom.

Geplaatst: 01 okt 2010, 13:06
door philippe_d
Sorry, maar ik vind dit soort posts volledig zinlooos.
Gewoon Userbase gebruiken om eens je frustraties te luchten (en je hiervoor wellicht speciaal hebt aangemeld) brengt niet veel toegevoegde waarde, tenzij ...
- je een vraag hebt (vb hoe je hierop het beste reageert) of hulp zoekt.
- of je andere gebruikers wil verwittigen over malafide praktijken.

Maar in dit geval gaat het hier om een (éénmalige) vergissing - die kan voorkomen - en die waarschijnlijk ook probleemloos rechtgezet kan worden. Stap eens een Belgacomwinkel binnen en leg je probleem uit.

Philippe.

Re: Praktijken van Belgacom.

Geplaatst: 01 okt 2010, 13:18
door localhost
Betaal uitsluitend de openstaande factuur. Belgacom moet de deurwaarderskosten betalen.
Zie ook jaarverslag van de ombudsman voor telecommunicatie.