opzeggen classic?
Geplaatst: 19 sep 2010, 12:08
Hoi,
Voorheen was ik klant bij Tele2 en nu dus automatisch klant bij Base (KPN). Ik heb nu 'telefonie classic', dat is toch een contract voor onbepaalde duur hé?
Dus toch gewoon 1 maand vooropzeg?
Verder heb ik ook nog een vaste lijn bij belgacom dan hoef ik mij toch geen zorgen te maken voor het verliezen van mijn telefoonnummer ofwel? Nummerbehoud is toch gekoppeld aan fysieke lijn en niet aan een abonnement bij een serviceprovider?
Alvast bedankt!
Voorheen was ik klant bij Tele2 en nu dus automatisch klant bij Base (KPN). Ik heb nu 'telefonie classic', dat is toch een contract voor onbepaalde duur hé?
Dus toch gewoon 1 maand vooropzeg?
Verder heb ik ook nog een vaste lijn bij belgacom dan hoef ik mij toch geen zorgen te maken voor het verliezen van mijn telefoonnummer ofwel? Nummerbehoud is toch gekoppeld aan fysieke lijn en niet aan een abonnement bij een serviceprovider?
Alvast bedankt!