Pagina 1 van 1

krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 11:10
door proximusboyke
in mei ben ik mijn gsm verloren op een feestdag de donderdag vrijdag naar de winkel geweest simswap gekregen
zaterdag was ik nog steed niet bereikbaar terug naar de winkel gestapt, zeer vriendelijk maar ze konden me nie helpen er was niemand van de one dienst aanwezeig.
Ter compensatie kreeg ik 2maand internet cadeau. Ik had al 1 maand staan.
Dus ging ik er van uit dat 1 + 2 = 3 is
bij volgende faktuur niks te zien gebeld a meneer was juist een overlapping .
factuur 22 juni korting netjes gekregen
faktuur 22 juli korting netjes gekregzn
faktur 22 augustus niks
gebeld a da was een conrtactverlenging dus is max 2 maand
ik ja akkoord maar ik had al 1 maand dus 1 +2 = 3
maar blijkbaar zijn ze doof of snappen ze het niet
heb nu gezegd dat ik ga opstappen
zo al lachen maar meneer toch ge weet heel goed dat u niet wegkan u ligt vast voor nog 10 maand
Dan ga ik gebruik maken van de wijziging algemene voorwaarden dat ik kosteloos kan opzeggen
ah gaan we het zo smerig spelen dan heb ik niks meer te zeggen telefoon dicht

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 11:27
door Maglor
Je kan principieel zijn, maar dit is er (voor mij) toch wel over...

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 11:29
door honda4life
Dat noemen ze een hand geven en een arm nemen.
Ze zijn jou ook helemaal niet verplicht om je de promo te geven, heb je dat op papier?
Hadden ze je niks (of 1 maand) voorgesteld was je waarschijnlijk ook tevreden :wink:

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 12:15
door Goztow
Ik kan honda volgen, maat boyke - die ervoor bekend staat het onderste uit de kan te willen halen - heeft natuurlijk wel gelijk... Of een forum topic erover veel gaat helpen, dat is iets anders...

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 13:02
door proximusboyke
euhm blijkbaar wel en lezen blijkbaar ook mee want er heeft iemand via via gebeld van kwaliteitsopvolging.
Ik wist zelfs niet dat ze het hadden bij belgacom.
Ze gaan het probleem bespreken en mij terug bellen deze namiddag
ja honda heb het op papier met klachtnr

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 13:10
door honda4life
Sorry, ik wist niet dat je iets op papier had.
Waarom leest Scarlet hier nergens mee :roll: achja hun webform voor vragen is waarschijnlijk zelfs te moeilijk :roll:

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 15:51
door Mathy
Ik denk niet dat deze post er veel mee te maken heeft. Eerder de melding in de helpdesker zijn ticket dat de klant ontevreden opgehangen heeft en gedreigd heeft met opstappen terwijl de initiƫle kosten nog niet terugverdiend zijn ;-)

Re: krijg de promo niet

Geplaatst: 26 aug 2010, 19:32
door proximusboyke
ze hebben gebeld om zich te excuseren van de kwaliteitsopvolging en heb nog extras gekregen
en onmiddellijk de creditnota in mijn mailbox
en mathy met

tv
intense internet
3 gsm one abonnementen
3 gsm mtv abonnementen
1 telefoonlijn
1 mobiel internet

dat de kosten al lang terug verdiend zijn