Pagina 1 van 1

mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 10:53
door honda4life
Hallo iedereen,

Onlangs zag ik wanneer ik ingelogd was op mijn.scarlet dat je bij:
"Mijn abonnement"
"Toon alle opties"
"Verhoog de maximum snelheid van uw lijn (Scarlet Internet) Geen meerprijs *"
staan.
Wat verdere info hierover: "Wij controleren of we de maximumsnelheid van uw verbinding kunnen verhogen, rekening houdend met de technische toestand van uw lijn. Wij bevestigen u wanneer deze upgrade kan voltooid worden."
Maar wanneer ik activeer, krijg ik volgende melding "You have insufficient rights to access this page"

Lukt dit bij iemand anders wel, want ben wel heel bij met deze optie (als ze werkt :p)

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 11:24
door FunkStar
Dat is iets super oud, staat zeker al jaren in u mijn scarlet en stond bij mij altijd activated (adsl naar adsl+ dacht ik)

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 11:50
door honda4life
Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien, en het is zeker geen jaren geleden dat ik dat de vorige keer uitgeklapt heb.
Misschien is het er gekomen met m'n nieuwe router (ondersteunt adsl2+, en wordt dat doogegeven???)

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 13:51
door tonym
Zelfs mocht er ook maar een grassprietje van waar zijn...

Ik heb over dit item massa's telefoons, mails en zelfs een klacht lopen.
Ofwel voelt Scarlet nattigheid, maar zelfs daar vertrouw ik niet meer in.

En, ik wil zelfs het risico niet lopen dat een dergelijke aanvraag mijn abbo reset.

Ik tel af en wil der gewoon vanaf. Ze hebben mij echt wel genoeg aan het lijntje gehouden.
En zelfs mochten ze het nog in orde brengen... Ik heb definitief de knoop doorgehakt.

Bij Scarlet is het " Veel beloven en weinig geven doet de ... in vrede leven"

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 16:08
door honda4life
tonym schreef:Zelfs mocht er ook maar een grassprietje van waar zijn...

Ik heb over dit item massa's telefoons, mails en zelfs een klacht lopen.
Ofwel voelt Scarlet nattigheid, maar zelfs daar vertrouw ik niet meer in.

En, ik wil zelfs het risico niet lopen dat een dergelijke aanvraag mijn abbo reset.

Ik tel af en wil der gewoon vanaf. Ze hebben mij echt wel genoeg aan het lijntje gehouden.
En zelfs mochten ze het nog in orde brengen... Ik heb definitief de knoop doorgehakt.

Bij Scarlet is het " Veel beloven en weinig geven doet de ... in vrede leven"
En wat doet dat nu juist ter zake :roll:

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 16 aug 2010, 20:32
door tonym
En wat doet dat nu juist ter zake
Volgens mij een antwoord op de titel van het topic.
mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 17 aug 2010, 09:17
door honda4life
je wil het echt niet snappen he :?

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 26 aug 2010, 14:17
door honda4life
Beste,

Deze optie is een restant van een ouder abonnement, waarvan deze functie voor de huidige abonnementen niet meer toegankelijk is.

Wij verschuldigen ons voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
Amaai, volgens mij staan er wel veel fouten op hun website :roll:

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 27 aug 2010, 13:24
door ElFrikandel
Volgens mij hebben ze dat weggehaald in het onderhoud van de voorbije dagen, wegens teveel klachten.
Ook de mogelijkheid om de "limiet" in te stellen is weg. Daar had ik zelf ook wel mijn bedenkingen bij.

Re: mijn.scarlet "Verhoog de maximum snelheid van uw lijn"

Geplaatst: 27 aug 2010, 13:30
door honda4life
Staat er nog hoor
Beste,

Een opwaardering van de snelheid binnen hetzelfde abonnement is spijtig genoeg niet mogelijk. VDSL-verbinding wordt enkel gegarandeerd opgeleverd bij een intekening van het totaalpakket ONE omdat er voor digitale TV-diensten enkel op die manier HD-beelden kunnen gegarandeerd worden.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice