Pagina 1 van 1

Versatel, de dienst die doet wat het belooft ??

Geplaatst: 06 maa 2004, 17:13
door Deltafly
Vergeet het maar ! 3 dagen probeer ik al een abonnement van een klant aan de praat te krijgen. 2 mails gestuurd en bijna 40 min aan de 0900 lijn.. kassa kassa voor Versatel en geen stap verder.
Technische ondersteuning ? Nooit van gehoord daar. Ze moeten dan doorschakelen naar een zogenaamde '2de lijn'.
Steeds weer wordt er verteld dat ze gaan terugbellen met een oplossing.
Tot op heden nog geen enkele telefoon gekregen. Om depressief van te worden gewoon.
Ik weet uit ervaring dat het soms met Skynet kan misgaan maar daar houden ze tenminste hun belofte en bellen ook terug met een oplossing.
Wat mij betreft: Niks boven Telenet. Ben al 4 jaar abonnee en in totaal nog maar 1 uur buiten strijd geweest. Wat gratis (?) is deugt niet.. Lees de kleine letters maar. Hoeveel mensen daarin trappen is een andere vraag.
:?

Geplaatst: 06 maa 2004, 18:15
door meon
En dan is er Userbase met gratis support.

Zeg eens wat er mis gaat dan?

Geplaatst: 06 maa 2004, 18:41
door stephan
userbase die zich laat sponsoren en gratis PDA'tjes uitdeeld... :)
altijd en overal support ;)

ciao
stephan

Geplaatst: 06 maa 2004, 20:31
door The Oddity
stephan schreef:userbase die zich laat sponsoren en gratis PDA'tjes uitdeeld... :)
altijd en overal support ;)

ciao
stephan


?? Dat eerste??
Dat tweede: ALTIJD :p

Deltafly,

Ik zou zeggen: zeg eens wat het probleem is, zoals meon reeds opgeroepen heeft, want buiten véél geklaag.. zeg je wel niet wat er aan de hand is, of wat er foutloopt.. dus kan er ook niet geholpen worden...

We need some info to help.

Geplaatst: 10 maa 2004, 23:37
door stefaan
The Oddity schreef:
stephan schreef:userbase die zich laat sponsoren en gratis PDA'tjes uitdeeld... :)
altijd en overal support ;)

ciao
stephan


?? Dat eerste??
Dat tweede: ALTIJD :p

Deltafly,

Ik zou zeggen: zeg eens wat het probleem is, zoals meon reeds opgeroepen heeft, want buiten véél geklaag.. zeg je wel niet wat er aan de hand is, of wat er foutloopt.. dus kan er ook niet geholpen worden...

We need some info to help.

Ben zeker niet tevreden van versatel en voel mij bedrogen.
na 2 maand nog steeds geen werkende installatie en daarbij blijkt dat zij geen PPPoe ondersteunen waardoor ik mijn eigen alcatel speedtouch met ethernetkaart kan weggooien en dus ook mijn draadloos netwerk
:-(

Geplaatst: 11 maa 2004, 22:09
door Deltafly
Hallo,

Sorry voor mijn late reactie. Nogal druk gehad de laatste dagen.
Het probleem was een foutief paswoord. Ik kon niet inloggen en kreeg steeds een melding 691 controleer paswoord. Men zou de accountgegevens resetten en wat weet ik allemaal maar daar is niets van in huis gekomen. De persoon van de helpdesk kon zelfs niet eens inloggen met het paswoord dat werd opgegeven.
Op een email reageert men daar niet eens. Intussen heb ik dan maar de oude Skynet inbelverbinding terug opgezet. Die werkt tenminste...
:roll:

OPROEP AAN IEDEREEN !!!!!!

Geplaatst: 30 aug 2005, 11:56
door lotje
VERSATEL IS GEWOON BELABBERD !!!!
AAN DIE HELPDESK ZIT EEN STEL SCHOOLKINDEREN DIE TOTAAL GEEN VERSTAND HEBBEN VAN PC'S, NETWERKEN OF WAT DAN OOK !!!!

VERSCHRIKKELIJK !!!!!!!!!!!!!!

LAAT ZE STIKKEN EN NEEM AUB EEN ANDERE PROVIDER!!!
SLECHTER KAN TOCH NIET !!!!!!

Geplaatst: 30 aug 2005, 12:11
door meon
Bumpen en shouten ... tssk tssk tssk... :roll: