Verhuizen -> Belgacom opzeggen voor einde 12 maanden?
Geplaatst: 19 jul 2010, 21:10
Beste,
ik heb een praktische vraag, waar ik hopelijk hier iets meer zal over kunnen vernemen voordat ik naar de klantendienst ga bellen.
De situatie zit namelijk zo. Op dit moment zit ik binnen mijn 12 maanden contract bij Belgacom (tv, internet en telefonie). Voor mij is het duidelijk dat ik na die 12 maanden dit pakket opzeg om terug alles af te nemen bij Telenet.
Dit contract bij Belgacom loopt af in oktober, ik zou echter nog voor oktober verhuizen. En hier komen dan de vragen:
1. kan ik Belgacom opzeggen bij verhuis?
2. als ik verhuis en ik kan Belgacom niet opzeggen, dus verhuis van de Belgacom diensten -> zit ik dan terug vast voor 12 maanden? Of kan ik zoals voorzien in oktober alles opzeggen?
3. Als ik toch zou opzeggen in augustus - september (wegens verhuis). Hoe groot is de schade vergoeding dat ik Belgacom zou moeten betalen? (2 maanden abonnement???)
4. indien ik opzeg kan ik dan al mijn vast nummer laten overdragen naar Telenet? Of zal Belgacom dwars liggen?
Dus een ganse hoop vragen, graag wat meer zicht voordat ik naar de klantendienst bel ....
ik heb een praktische vraag, waar ik hopelijk hier iets meer zal over kunnen vernemen voordat ik naar de klantendienst ga bellen.
De situatie zit namelijk zo. Op dit moment zit ik binnen mijn 12 maanden contract bij Belgacom (tv, internet en telefonie). Voor mij is het duidelijk dat ik na die 12 maanden dit pakket opzeg om terug alles af te nemen bij Telenet.
Dit contract bij Belgacom loopt af in oktober, ik zou echter nog voor oktober verhuizen. En hier komen dan de vragen:
1. kan ik Belgacom opzeggen bij verhuis?
2. als ik verhuis en ik kan Belgacom niet opzeggen, dus verhuis van de Belgacom diensten -> zit ik dan terug vast voor 12 maanden? Of kan ik zoals voorzien in oktober alles opzeggen?
3. Als ik toch zou opzeggen in augustus - september (wegens verhuis). Hoe groot is de schade vergoeding dat ik Belgacom zou moeten betalen? (2 maanden abonnement???)
4. indien ik opzeg kan ik dan al mijn vast nummer laten overdragen naar Telenet? Of zal Belgacom dwars liggen?
Dus een ganse hoop vragen, graag wat meer zicht voordat ik naar de klantendienst bel ....