Pagina 1 van 1
Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 30 jun 2010, 18:12
door Yargo
Hey,
Ik ben momenteel klant van Telenet voor enkel Digitale TV. Nu zou ik graag overstappen naar een Shake met Internet, Telefonie en Televisie in 1 pakket. Ik zag daarvoor een erg mooie promotie op hun website ( bij oa een Shake+ 4 maand gratis ). Ik heb gebeld naar de Telenet klantentendienst en zoals verwacht willen ze mij deze promotie niet toekennen omdat ik al TV heb bij hen.
Nu vraag ik me het volgende af:
Kan ik zonder problemen mijn huidig abbo op digitale tv opzeggen ( ben al meer dan 2 jaar klant ), en tegelijk een nieuwe aanvraag doen als nieuwe klant, maar op naam van mijn vriendin die hier ook woont? Zo kunnen we wel genieten van die promotie voor nieuwe klanten.
Ik weet dat het foefelen is, maar ik vind het echt discriminerent dat ze nieuwe klanten een k-do doen van 300€, en bestaande klanten krijgen bijna niets

. Erger nog, ze moeten weer eens een actievatiekost betalen!
Tx
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 30 jun 2010, 18:19
door a3ke
Hun systeem zal je woonst niet als appartementen of tweewoonst ed aanzien dus zal je "foefel" in de kiem gesmoord worden vrees ik
Indien je wel zou verklaren dat er meerdere "punten" dus abonnees aanwezig zouden zijn gescheiden van elkaar riskeer je ook trouwens een heel andere nest aan problemen op je dak te krijgen
ik vrees er dus voor ...
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 30 jun 2010, 18:24
door Yargo
a3ke schreef:Hun systeem zal je woonst niet als appartementen of tweewoonst ed aanzien dus zal je "foefel" in de kiem gesmoord worden vrees ik
Indien je wel zou verklaren dat er meerdere "punten" dus abonnees aanwezig zouden zijn gescheiden van elkaar riskeer je ook trouwens een heel andere nest aan problemen op je dak te krijgen
ik vrees er dus voor ...
Als ik me online registreer geraak ik zonder problemen tot aan de pagina om een afspraak te maken met een technieker die de boel komt installeren.
Ik weet niet of ze er zo moeilijk over zouden doen omdat het toch dagelijks gebeurd dat wanneer je huurt dag 1 de vorige huurder zijn boel opzegt, en dag 2 de nieuwe huurder zijn boel besteld?
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 17:19
door bart2740
't Is dan toch op een andere factuur naam/klant naam...

Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 17:29
door samsung
Het zijn gewoon DIEVEN, eens je klant bent kan er niets meer van af zelfs niet als je naar meer producten gaan van henzelf zouden ze moeten blij zijn dat hun product aanslaagt bij de klant en hem belonen als hij meer producten wil of hoger abonnement aanvraagt.
Eens je klant bent dan ben je gewoon een nummer geworden, daarvoor zouden ze hemel en aarde bewegen om je binnen te halen.
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 17:36
door Patje
Die promoties zijn eigenlijk alleen voor volledig nieuwe klanten...
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 18:14
door samsung
Patje schreef:Die promoties zijn eigenlijk alleen voor volledig nieuwe klanten...
Awel dat is belachelijk en oneerlijk tegen huidige klanten
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 19:14
door Patje
Dat is bij iedere ISP zo, nu ook bij belgacom _ wie favorite internet neemt krijgt de eerste 3 maand internet gratis
wie een jaar langer blijft krijgt ook niks ....

Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 19:59
door Devilzown
De bedoeling van die promoties is nu eenmaal nieuw klanten te lokken he.

Als ze iedere klant dat ze hebben zo'n cadeau moeten doen gaan ze niet veel winst draaien.
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 20:24
door philippe_d
Yargo schreef:Kan ik zonder problemen mijn huidig abbo op digitale tv opzeggen ( ben al meer dan 2 jaar klant ), en tegelijk een nieuwe aanvraag doen als nieuwe klant, maar op naam van mijn vriendin die hier ook woont? Zo kunnen we wel genieten van die promotie voor nieuwe klanten.
Ja, natuurlijk ....
Geef dit gewoon (administratief) door als een verhuis.
Jij verhuist op dag x. Jouw vriendin komt daar wonen op dag x+1, en neemt dit nieuwe abonnement. Ze neemt jouw digicorder over.
Het zal je wellicht terug activatie kosten ...
En misschien enkele dagen zonder digitale TV (jouw smartcard zal geannuleerd worden, en pas terug geactiveerd nadat technieker geweest is of het abo van je vriendin actief).
Intussen kan je wel analoog blijven kijken.
Philippe.
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 22:13
door kaas2
Waarom niet overstappen naar een promo van BGC of een andere aanbieder?
p.s. De methode zoals Philippe hier boven aangeeft werkt voor BGC.
Re: Zelfde Adres, nieuwe klant
Geplaatst: 11 aug 2010, 22:42
door Avenger 2.0
Gewoon zeggen dat je naar Belgacom gaat als je de promo niet krijgt...
