Telenet Expressnet modem down
Geplaatst: 18 jun 2010, 20:20
Allen,
Daarstraks downtime gehad van ongeveer een uurtje, naar Telenet gebeld, ze konden mij daar ook geen
uitleg geven (typische procedures doorlopen, voedingskabel uittrekken etc ...) Nu na nog is een uurtje kwam ie spontaan terug op,
maar ondertussen had ik al een betalende interventie gepland voor 's avonds.
Question: What should I do ?
Afspraak alsnog laten doorgaan of was dit gewoon een "network hickup" ?
EVEN MORE IMPORTANT: als ze de modem proactief zouden vervangen, welk exemplaar krijg ik dan ?
Ik richt mij met deze vraag dan vooral naar mensen die bij Telenet of één van hun onderaannemingen werken, of iemand die al in een soortgelijke
situatie heeft gezeten.
Probleem is: ik heb hier zelf mijn eigen router staan en zou die graag blijven gebruiken, zonder op limitaties alla BBOX2 & nieuwe telenetmodems te vallen.
Ben normaal DSL-gebruiker maar ik ben ook op locatie met Telenetkabelmodem, vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie feedback !
Greetz,
Agent Vortex
Daarstraks downtime gehad van ongeveer een uurtje, naar Telenet gebeld, ze konden mij daar ook geen
uitleg geven (typische procedures doorlopen, voedingskabel uittrekken etc ...) Nu na nog is een uurtje kwam ie spontaan terug op,
maar ondertussen had ik al een betalende interventie gepland voor 's avonds.
Question: What should I do ?
Afspraak alsnog laten doorgaan of was dit gewoon een "network hickup" ?
EVEN MORE IMPORTANT: als ze de modem proactief zouden vervangen, welk exemplaar krijg ik dan ?
Ik richt mij met deze vraag dan vooral naar mensen die bij Telenet of één van hun onderaannemingen werken, of iemand die al in een soortgelijke
situatie heeft gezeten.
Probleem is: ik heb hier zelf mijn eigen router staan en zou die graag blijven gebruiken, zonder op limitaties alla BBOX2 & nieuwe telenetmodems te vallen.
Ben normaal DSL-gebruiker maar ik ben ook op locatie met Telenetkabelmodem, vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie feedback !
Greetz,
Agent Vortex