Pagina 1 van 1

Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 08 jun 2010, 19:58
door Dajump
Ik heb onlangs een boostpack als optie bij mijn dommel abonnement genomen, in de hoop dat mijn internet via een sneller verbinding ging verlopen, niet dus blijkbaar noemen ze nu het boostpack onbeperkt internet in plaats een echte boost van de snelheid zoals het vroeger het geval was. Ik direct naar de klantendienst bellen voor het boostpack op te zeggen maar daar konden ze al niks meer aan doen en ik had het 12 maanden aan mijn broek. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen maar dat loopt door dat boostpack dus nog + 7 maanden verder = boete van +/- 287€. Speedconnect upgrade kost mij als bestaande klant 99€ voor de activatie en 139€ voor de modem :bang: . Als ik dit abonnement bij belgacom neem dan is de modem en activatie gratis :s. Dat ze die slogan goed en goedkoop maar vlug van hun website halen want daar klopt niks meer van. :nono: Ik ben ik ondertussen al + 54 maanden klant bij dommel.
Kan ik iets beginnen om dit op te zeggen zonder boete?

Greetz
DJ

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 08 jun 2010, 20:11
door Goztow
Kort antwoord: niks aan te doen. Kleine letterkes, wjziging van abo = 12 maanden aan je broek.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 08 jun 2010, 20:14
door Lord Utopia
Het boostpack is altijd enkel en alleen ongelimiteerd internet geweest aan 6 euro per maand. Daar is nooit iets aan veranderd.
Speedpack is iets anders, dat is altijd upgrade naar 9 of 12 Mbps geweest voor 99/50/25euro/gratis.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 08 jun 2010, 21:40
door biebel
Je hebt in principe toch 7 dagen bedenktijd. Dommel denkt er wellicht anders over, maar tot nader order staan ze niet boven de wet.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 08 jun 2010, 21:53
door q-tec
belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 15:39
door proz
54 maanden bij Dommel, wie doet beter?

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 15:40
door liger
"beter"=langs op zelfde plaats zitten?

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 16:30
door Dajump
q-tec schreef:belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:
In combinatie met belgacomtv is het wel goedkoper + aanschaf is gratis. Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 20:36
door BBB
Dajump schreef:Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.
Nieuwsgroepen is "nice to have" maar voor Dommel heb ik ze nooit gebruikt/nodig gehad en nu gebruik ik ze ook niet meer. Ik heb er geen 3 euro/maand voor over.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 20:43
door q-tec
Dajump schreef:
q-tec schreef:belgacom is misschien goedkoper maar geen nieuwsgroepen, speedconnected+ tov intense is nog eens +6€

enige verschil is dan nog de communicatie met de klanten :angel:
In combinatie met belgacomtv is het wel goedkoper + aanschaf is gratis. Enige nadeel is idd nieuwsgroepen maar dat kan je ook goedkoop ergens anders halen.

maar voor een 20mb zit je al rap aan 6/7€ de maand.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 20:49
door proz
@liger

Dat was ironisch bedoeld.
Ik ken niemand die het langer dan 54 maanden bij Dommel heeft uitgehouden bij Dommel.

Re: Boostpack wijziging / opzeg abonnement

Geplaatst: 09 jun 2010, 20:56
door Lord Utopia
Mensen blijven ook niet hun leven lang elke maand +500 GB downloaden. En uiteindelijk zijn mensen klant bij Dommel, enkel en alleen voor het volume, niet voor de prijs. Want die laatste is geen factor bij Dommel die mij zou doen overstappen (behalve dan Cityconnect). Als zelfs Belgacom al goedkoper is, tja...

Kan zijn dat die 7 dagen bedenktijd niet meer geldt, of toch? Moet je bekijken in hun algemene voorwaarden.