Contract te vroeg be-eindigd
Geplaatst: 26 mei 2010, 13:37
Hoi
graag deel ik u mee hoe DxAdsl zijn klanten behandeld.
Ik had een jaarcontract tot eind augustus 2010 op DXAdsl Business. Op de website stond bij het afsluiten vh contract ADSL of ADSL 2+. Terwijl dit initieel niet beschikbaar was bleek dit later wel het geval voor mijn adres in Mechelen. Ik contacteerde de helpdesk 2 maal (telefonisch/email) om te vragen of het mogelijk was naar ADSL2+ overgezet te worden daar mijn adres in hun database stond, bij de adressen waar ADSL2+ beschikbaar was. Dit bleek onmogelijk. Omdat ik hiermee niet akkoord was besloot ik in april een opzegbrief te sturen, met daarin duidelijk de vraag op het einde van de contractuele termijn op te zeggen. Vandaag blijkt mijn internet niet te werken. Ik belde DXAdsl zonet met de vraag wat er gebeurd is, krijg ik simpelweg het antwoord "Wij hebben uw contract opgezegd". Ik: "Ah?". "Als u opzegt, zeggen wij na 1 maand het contract op". Ik: "En ik stuur u vorige week nog een mail om te vragen of u mijn brief ontvangen hebt. Ik had duidelijk gezegd bij het vervallen van de contractuele termijn". "Sorry Meneer, ons systeem werkt zo niet". Einde gesprek natuurlijk. Voegde ze er wel fijntjes aan toe dat "ik natuurlijk nog gedurende de resterende contractuele termijn een halve abonnementsprijs moest betalen", waarop ik ludiek antwoorde "dat zullen we dan nog wel zien..." en de hoorn en de telefoon terug samenbracht.
Ik terug naar Dommel.
graag deel ik u mee hoe DxAdsl zijn klanten behandeld.
Ik had een jaarcontract tot eind augustus 2010 op DXAdsl Business. Op de website stond bij het afsluiten vh contract ADSL of ADSL 2+. Terwijl dit initieel niet beschikbaar was bleek dit later wel het geval voor mijn adres in Mechelen. Ik contacteerde de helpdesk 2 maal (telefonisch/email) om te vragen of het mogelijk was naar ADSL2+ overgezet te worden daar mijn adres in hun database stond, bij de adressen waar ADSL2+ beschikbaar was. Dit bleek onmogelijk. Omdat ik hiermee niet akkoord was besloot ik in april een opzegbrief te sturen, met daarin duidelijk de vraag op het einde van de contractuele termijn op te zeggen. Vandaag blijkt mijn internet niet te werken. Ik belde DXAdsl zonet met de vraag wat er gebeurd is, krijg ik simpelweg het antwoord "Wij hebben uw contract opgezegd". Ik: "Ah?". "Als u opzegt, zeggen wij na 1 maand het contract op". Ik: "En ik stuur u vorige week nog een mail om te vragen of u mijn brief ontvangen hebt. Ik had duidelijk gezegd bij het vervallen van de contractuele termijn". "Sorry Meneer, ons systeem werkt zo niet". Einde gesprek natuurlijk. Voegde ze er wel fijntjes aan toe dat "ik natuurlijk nog gedurende de resterende contractuele termijn een halve abonnementsprijs moest betalen", waarop ik ludiek antwoorde "dat zullen we dan nog wel zien..." en de hoorn en de telefoon terug samenbracht.
Ik terug naar Dommel.