SCARLET leverproblemen 2e decoder
Geplaatst: 20 mei 2010, 12:51
Ik heb op 19 maart 2010 een 2e decoder besteld, nadat Scarlet de oude Tilgin decoder (die wij nog hadden van Belgacom TV) geblokkeerd had.
Wij moesten volgens de scarlet-medewerker 3 weken wachten. Redelijk lang, maar enfin dat was nog begrijpelijk.
Nu zijn we 9 weken later (!!!) en nog steeds geen decoder. Wij hebben intussen meerdere malen gebeld. Telkens de melding "Het gaat niet lang meer duren.".
Nu vandaag bellen we nog eens. Hun reactie was: "Een 2de decoder kunnen wij momenteel niet leveren, wij mogen van onze oversten ook geen datum opgeven omdat alles onduidelijk is.".
Wij moesten volgens de scarlet-medewerker 3 weken wachten. Redelijk lang, maar enfin dat was nog begrijpelijk.
Nu zijn we 9 weken later (!!!) en nog steeds geen decoder. Wij hebben intussen meerdere malen gebeld. Telkens de melding "Het gaat niet lang meer duren.".
Nu vandaag bellen we nog eens. Hun reactie was: "Een 2de decoder kunnen wij momenteel niet leveren, wij mogen van onze oversten ook geen datum opgeven omdat alles onduidelijk is.".