Pagina 1 van 1

Cityconnect in pand zonder telefoonaansluiting

Geplaatst: 09 mei 2010, 16:28
door Fluppeke
beste forumgangers;) .. Ik word binnenkort eigenaar van een huisje in cityconnect gebied. Aangezien het om een recente (2004) woning gaat dewelke momenteel telenet heeft vrees ik dat er geen belgacom binnenligt. Laat staan dat ik weet heb van wachtbuizen en dergelijke. . .

Ik vraag me ook af wie de aansluitingskosten voor zijn rekening neemt bij een contractaanvraag bij dommel. Waar ik nu woon heb ik homeconnect en daar heeft belgacom ook voorstel gedaan om het 2de paar actief te maken (was las voor nodig aan het straat). Nooit is er over een eventuele kostprijs gepraat maar dit is niet doorgegaan aangezien die technieker scarlet gewoon van het 1ste paar heeft gesmeten (aangezien die toch opgezegd ging worden).

Hoe zit dit voor een nieuwe aansluiting? Iemand ervaringen?
Ik kan eventueel de aansluitingskosten wel terugvorderen via de werkgever normaal :p

Re: Cityconnect in pand zonder telefoonaansluiting

Geplaatst: 09 mei 2010, 16:44
door Ken

Re: Cityconnect in pand zonder telefoonaansluiting

Geplaatst: 11 mei 2010, 11:00
door BasMSI
Staat gewoon op de website van Dommel.

Zonder Belgacom telefoonlijn kost het 50 euro activatie.
Als je een Belgacom telefoonlijn neemt dan zijn de kosten voor Belgacom.

Re: Cityconnect in pand zonder telefoonaansluiting

Geplaatst: 11 mei 2010, 14:08
door Goztow
Ben je dat zeker? Wil zonder telefoonlijn niet gewoon zeggen raw copper?

Re: Cityconnect in pand zonder telefoonaansluiting

Geplaatst: 11 mei 2010, 14:17
door Fluppeke
Bij cityconnect en netconnect heb je nog een belgacom lijn nodig dus worden eventuele aansluitingskosten door belgacom rechtreeks aan de klant gefactureerd... dat is logisch

Bij netline en cityline zit raw copper reeds mee in de prijs... belgacom factureert dus aan dommel. Ik vermoed dus dat aansluitingskosten ook aan dommel gefactureerd worden. Maar 100% zeker ben ik niet...
Cru gezegd heb ik niets te maken met belgacom als klant van dommel... en ik weet uit ervaring van de huidige aansluiting dat belgacom (hepcenter) net hetzelfde denkt. Even bellen naar belgacom om te vragen waarom hun technieker niet komt opdagen om dommel te komen aansluiten ..sorry als u geen klant bent bij ons kan ik niets doen voor u zeggen ze dan :p.