Dommel speelt met mijn voeten...
Geplaatst: 09 apr 2010, 18:26
Ik wou Dommel laten aansluiten thuis, momenteel nog geen internet. Had er veel goed over gehoord, prijzen/snelheden/volume zijn tip top...maar wat een lijdensweg het ondertussen geworden is.
Iets van een 4 maanden geleden (midden januari 2010) heb ik een internet abo besteld bij Dommel. Vooraf nog uiterlijk via mail gevraagd of Dommel aansluitbaar is op mijn adres, antwoord: JA - GEEN PROBLEEM.
Nu zijn we 4 maanden verder en heb ik nog steeds geen internet. Installatiedatum werd telkens opgeschoven. Als er dan een vaste installatiedatum was, werd deze niet nageleefd: niemand kwam opdagen. Dit is tot 3x maal gebeurd - ik heb hiervoor in het totaal dus al 3 dagen verlof moeten nemen, welke achteraf allemaal nutteloos bleken. En dan maar in hun mails vermelden dat er 50 EURO boete aangerekend wordt indien bij installatie niemand thuis is...konden we de rollen maar eens omdraaien?
Er is blijkbaar ergens een probleem met het signaal dat moet versterkt worden, maar is tot nu toe nog niks aan gedaan. Het mag mij worst wezen om eerlijk te zijn, dit kan gewoon niet meer zo verder.
Na etmaal telefonisch contact te hebben gehad met hun helpdesk was ik het beu. Ik vertelde hun dat het voor niet meer moest, stort mij de activatiekosten (die ik reeds betaald heb) terug en ik ga wel naar een andere provider die hopelijk ietwat betere service verleend. Werd mij meteen verteld dat ik gebonden ben aan een contract en dat ik in de buidel zal moeten tasten omwille van het vroegtijdig verbreken van dat contract (1 jarig contract).
Wat moet ik nu doen? Dit zijn toch geen praktijken? Voor hetzelfde geld zit ik binnen 8 maanden nog steeds zonder internet...
Iets van een 4 maanden geleden (midden januari 2010) heb ik een internet abo besteld bij Dommel. Vooraf nog uiterlijk via mail gevraagd of Dommel aansluitbaar is op mijn adres, antwoord: JA - GEEN PROBLEEM.
Nu zijn we 4 maanden verder en heb ik nog steeds geen internet. Installatiedatum werd telkens opgeschoven. Als er dan een vaste installatiedatum was, werd deze niet nageleefd: niemand kwam opdagen. Dit is tot 3x maal gebeurd - ik heb hiervoor in het totaal dus al 3 dagen verlof moeten nemen, welke achteraf allemaal nutteloos bleken. En dan maar in hun mails vermelden dat er 50 EURO boete aangerekend wordt indien bij installatie niemand thuis is...konden we de rollen maar eens omdraaien?
Er is blijkbaar ergens een probleem met het signaal dat moet versterkt worden, maar is tot nu toe nog niks aan gedaan. Het mag mij worst wezen om eerlijk te zijn, dit kan gewoon niet meer zo verder.
Na etmaal telefonisch contact te hebben gehad met hun helpdesk was ik het beu. Ik vertelde hun dat het voor niet meer moest, stort mij de activatiekosten (die ik reeds betaald heb) terug en ik ga wel naar een andere provider die hopelijk ietwat betere service verleend. Werd mij meteen verteld dat ik gebonden ben aan een contract en dat ik in de buidel zal moeten tasten omwille van het vroegtijdig verbreken van dat contract (1 jarig contract).
Wat moet ik nu doen? Dit zijn toch geen praktijken? Voor hetzelfde geld zit ik binnen 8 maanden nog steeds zonder internet...