Pagina 1 van 1

Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 18:52
door Petrikske
Wel es vaker een betalingsherinnering gekregen terwijl ze het geld maar van de rekening hadden te plukken.
Nu verschillende achter elkaar gehad en vandaag blijkbaar een 'final'

Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.


Bij nazicht blijkt er inderdaad geen betaling geweest te zijn.
Wat moet ik hier nu weer mee?

Dan toch maar de finale dommel druppel? :-/

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 19:11
door manu
als de betaling niet uitgevoerd is omdat het saldo op uw rekening ontoereikend was, dan bent u in fout. Als dat niet het geval was dan moet u hen het bewijs van domiciliering doorfaxen.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 19:53
door psmammoth
Petrikske schreef:Wel es vaker een betalingsherinnering gekregen terwijl ze het geld maar van de rekening hadden te plukken.
Nu verschillende achter elkaar gehad en vandaag blijkbaar een 'final'

Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.


Bij nazicht blijkt er inderdaad geen betaling geweest te zijn.
Wat moet ik hier nu weer mee?

Dan toch maar de finale dommel druppel? :-/
Ik heb deze maand hetzelfde voorgehad, heb domiciliering maar dommel heeft niets afgehouden, gevolg herinneringen. Bij navraag bij Dommel bleek dat ze deze maand geen betaling aangeboden hadden en dat om welke reden ook niet konden doen. Ze vroegen om deze maand bij uitzondering eens per overschrijving te betalen (wel met de 1 euro korting), vanaf volgende maand zou het terug in orde moeten zijn.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 20:32
door q-tec
hier heb ik al meermaals last van gehad, maar bewijs van betaling doorsturen en dan is het altijd in orde geweest.

dommel kenende hou ik alles in het dubbel bij....

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 21:01
door tonym
Ik heb deze maand hetzelfde voorgehad, heb domiciliering maar dommel heeft niets afgehouden, gevolg herinneringen. Bij navraag bij Dommel bleek dat ze deze maand geen betaling aangeboden hadden en dat om welke reden ook niet konden doen. Ze vroegen om deze maand bij uitzondering eens per overschrijving te betalen (wel met de 1 euro korting), vanaf volgende maand zou het terug in orde moeten zijn.
Als ze het zelf op deze manier vragen moeten ze toch op voorhand weten dat daar problemen van komen.
Voor iedere domiciliering die ik heb ga ik ervan uit dat ik het niet nog moet opvolgen; anders doe je het gewoon zelf.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 23:52
door Petrikske
manu schreef:als de betaling niet uitgevoerd is omdat het saldo op uw rekening ontoereikend was, dan bent u in fout.
Man man man,denkt ge nu echt dat ik *tig 1000 in het rood zal gaan om hier dan te komen jammeren dat m'n rekeningen niet betaald worden?

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 28 maa 2010, 23:53
door Petrikske
psmammoth schreef: Ik heb deze maand hetzelfde voorgehad, heb domiciliering maar dommel heeft niets afgehouden, gevolg herinneringen. Bij navraag bij Dommel bleek dat ze deze maand geen betaling aangeboden hadden en dat om welke reden ook niet konden doen. Ze vroegen om deze maand bij uitzondering eens per overschrijving te betalen (wel met de 1 euro korting), vanaf volgende maand zou het terug in orde moeten zijn.
Bedankt, hier kan ik iets mee doen.
Zal hen dan morgen maar es bellen voordat ze me afsluiten.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 29 maa 2010, 20:29
door Petrikske
Bellen was zelfs niet nodig.

Deze ochtend al reactie op m'n ticket gekregen.

Hartelijk dank voor uw email.
Wij moeten u vragen deze factuur eenmalig via overschrijving met gestructureerde mededeling uit te voeren.
Vanaf de volgende factuur zal alles weer via uw domiciliëring lopen.
Onze excuses voor het ongemak!


Geen horrorverhaal dus. :bdaysmile:

Bedankt Dommel!

Ben ik nu een fanboy?

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 29 maa 2010, 20:32
door xenne
nu vraag ik me af wat er zou gebeurd zijn moest je niet gereageerd hebben op dat ticket .... toch afgesloten?

echt goeie reclame vind ik dat toch weer niet zenne

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 29 maa 2010, 22:42
door PumbaaH
Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Heb tot zoverre nog nooit van zoiets gehoord tenzij als de domiciel niet door kan gaan wegens te weinig geld op je rekening. Als dommel niets heeft aangeboden kunnen ze dat alsnog doen. Zie niet in dat zij een systeem niet manueel kunnen manipuleren mits ze wel de datums en co van betalingen kunnen aanpassen :s

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 03 apr 2010, 18:33
door NuKeM
Hier hetzelfde verhaal.. ik dacht het te negeren (Dommel kennende), maar mijn vader mailde deze donderdag toch maar voor meer duidelijkheid.
Zelfde verhaal als hierboven teruggekregen als antwoord, overschrijving...
Pa ging dit doen, maar nog paar dagen wachten (Dommel kennende... :roll: ).

Hierjuist (zaterdag) telefoon van thuis: "Internet ligt af"
Afgesloten? Geen idee, maar de timing is verdacht.
Als dat zo is, is het wel behoorlijk grof! Moest mijn pa betaald hebben, dan nog was het nooit op tijd bij hun binnen geraakt en waren we dus sowieso afgesloten geweest...

Ik ben eens benieuwd. Ik kan ze nu niet bellen want ze zijn enkel op werkdagen bereikbaar.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 04 apr 2010, 21:22
door Petrikske
Petrikske schreef:Geen horrorverhaal dus. :bdaysmile: ]
Man man man man..... ze zijn er dus weldegelijk in geslaagd om het ganse boeltje te vern**ken. :bang:

Op Maandag 29/04 krijg ik van Dommel via mail volgende reactie..

Hartelijk dank voor uw email.
Wij moeten u vragen deze factuur eenmalig via overschrijving met gestructureerde mededeling uit te voeren.
Vanaf de volgende factuur zal alles weer via uw domiciliëring lopen.
Onze excuses voor het ongemak!


Verder valt er ook te lezen dat ze me 7 dagen geven om te reageren...

We zullen geen verdere actie in dit ticket ondernemen tot u ons verdere info voorziet via e-mail, web
of via telefoon op +32 11 920000.
Indien u ons geen verdere info bezorgt binnen 7 dagen na het versturen van deze e-mail zal deze case
automatisch geblokkeerd en definitief gesloten worden.


Aangezien ik enkele dagen best veel werk heb, en ik zie dat ik toch 7 dagen tijd heb besluit ik m'n betaling nog even uit te stellen.
Zij waren immers in fout en ik voel niet de neiging om 'te springen' om hun incompetentie op te lossen.

Had het waarschijnlijk beter wel gedaan want op Vrijdagochtend 02/04 geen internet of telefoon meer. :eek:
Ik besef onmiddelijk het gevaar van lange tijd geen internet/telefoon te hebben met het Paasweekend voor de deur.
Dus de GSM maar genomen en gebeld naar Dommel, ik smeek hen letterlijk om het internet tijdelijk te activeren zodat ik onmiddelijk de betaling kan doen.
Ik beloof hen om onmiddelijk na betaling het betalingsbewijs naar hen te mailen.
Ze gaan hiermede akkoord dus ik doe onmiddelijk al het nodige, betaling en screenshot mailen.

Vrij snel nadien krijg ik van Dommel bericht dat ze m'n bewijs van betaling hebben ontvangen en ze bedanken me ervoor.
Ik denk "oef... eind goed euh... al goed"

Maar dat was buiten Dommel gerekend natuurlijk!
Zaterdagochted word ik gewekt door de zoon met "Papa, het internet en de telefoon werken niet meer"

Ik zeg tis niet waar héé... spring onmiddelijk het bed uit en tracht Dommel met m'n GSM te bereiken.
"enkel bereikbaar tijdens kantooruren blablabla......"
Ja lap, daar zitten we dan... ganse paasweekend zonder internet en vaste telefoon.
Ik bel onmiddelijk Belgacom maar begrijpelijkerwijs kunnen ze me op zo'n korte termijn niet helpen, was toch al blij dat ik op een Zaterdag al iemand kon bereiken, en op een gratis nummer dan nog.

Op Zondagnamiddag rond 16u. roept de zoon plotseling "Papa, het internet werkt weer"

Dommel heeft me deze week zwaar teleur gesteld, ze hebben volledige controle over m'n bankrekening maar slagen er niet in om
40€ van m'n rekening te halen.
Op Vrijdag een mail, "bedankt voor betaling" en daags nadien volledig afgesloten vh internet.

Ga nu toch moeten uitkijken naar iets anders vrees ik, zoveel incompetentie is gewoon teveel!

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 04 apr 2010, 21:46
door xenne
ja, da's zuur :|

mag ik vragen hoe je dan toch nog op internet geraakt bent? was dat na interventie van dommel, maar die waren toch niet bereikbaar?... en ik begrijp eigenlijk niet dat je belgacom contacteerde? konden zij nog iets voor jou betekenen?

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 05 apr 2010, 02:36
door Petrikske
xenne schreef:ja, da's zuur :|

mag ik vragen hoe je dan toch nog op internet geraakt bent? was dat na interventie van dommel, maar die waren toch niet bereikbaar?... en ik begrijp eigenlijk niet dat je belgacom contacteerde? konden zij nog iets voor jou betekenen?
Op Vrijdag hebben ze m'n internet opnieuw geactiveerd zodat ik de betaling kont doen (netbanking), nadat dit gebeurd was heb ik het bewijs van betaling naar Dommel verzonden.
Zij hebben daar toen vrij snel op gereageerd met "bedankt, en goed ontvangen etc...."
Daags nadien (Zaterdag) werd ik dan alsnog botweg afgesloten.
De reden dat ik naar Belgacom belde was met de hoop om op Zaterdag nog online te geraken als Belgacom klant, ipv ten vroegste op Dinsdag (wegens het lange paasweekend)
Vind het wel raar dat alles nu op Zondagnamiddag nog in orde is geraakt.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 05 apr 2010, 15:07
door Petrikske
En voor Dommel is het blijkbaar nog niet genoeg geweest?

Ganse dag weer zonder internet, klokslag 15.00u. hadden we terug telefoon/internet.
Gisteren was er terug verbinding klokslag 16.00u.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 06 apr 2010, 10:39
door Petrikske
Raad es?

Deze ochtend weer geen internet........

Nog een geluk dat het lange weekend voorbij is dus zijn ze weer telefonisch bereikbaar.
Blijkt dat ze elke dag onze internetverbinding manueel moeten activeren omdat ze onze betaling
nog niet hebben ontvangen en ook omdat ze werd gedaan met een verkeerde mededeling (volgens hen)
Klantnummer en telefoonnummer is zo moeilijk terug te vinden!?

Soit..

Zou de brave ziel willen kennen die met Pasen elke dag naar ginder is gereden om voor ons 1€ in de Drommelse jukebox te gaan steken. :roll:

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 06 apr 2010, 12:23
door xenne
grappig en pijnlijk.... bedankt voor de update

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 06 apr 2010, 12:30
door psmammoth
Petrikske schreef:Raad es?

Blijkt dat ze elke dag onze internetverbinding manueel moeten activeren omdat ze onze betaling
nog niet hebben ontvangen en ook omdat ze werd gedaan met een verkeerde mededeling (volgens hen)
Klantnummer en telefoonnummer is zo moeilijk terug te vinden!?
De herinneringsmails bevatten een gestructureerde mededeling die men moet vermelden bij betaling. Dan zal de verwerking automatisch (sneller) gaan.
Ter info, mijn volgende factuur is terug betaald geraakt via domiciliering ...
Feit is dat Dommel wel een andere mail had mogen sturen dan hun automatische "over-due" mail. Tenslotte waren zij het die in de fout gingen door de factuur niet via domiciliering te vorderen.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 07 apr 2010, 20:07
door Petrikske
'De ochtenstond heeft'.... alvast geen verdrommelse internet voor ons in petto.

Deze ochtend dus weer niets, even bellen en blijkt dat we nu zelfs een uur moeten wachten vooraleer we terug op het net kunnen.
Waar dit de dagen voordien onmiddelijk kon moet er nu plots op een "refresh van het systeem" gewachten worden, tijdsduur 60 minuten.

Tot zover de dagelijkse Dommel saga.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 08 apr 2010, 16:52
door Petrikske
15.30u. thuis gekomen van het werk en geen internet of telefoon, volgens de echtgenote was dit de ganse dag zo!
Weer maar gebeld naar Dommel en weer een uur mogen wachten op verbinding.

ff uitkijken voor een andere ISP, ook mijn geduld raakt ten langen leste op.

Re: Afsluiting?

Geplaatst: 08 apr 2010, 18:54
door NuKeM
Hier maandag contact opgenomen met Dommel, we waren inderdaad afgesloten...
Ze hebben ons terug aangesloten en we hebben betaald. Voorlopig nog niet terug afgesloten.