Boeketten
Geplaatst: 13 maa 2010, 15:12
Op 24 februari 2010 bestel ik een boeket "Entertainement" online. Kort daarna wordt ik opgebeld door een operatrice van Belgacom met de mededeling dat mijn bestellening ontvangen was en dat ik in de loop van de erop volgende week een brief terzake zou krijgen van Belgacom.
Nu op die brief waxht ik nog steeds.
Op 11 maart jl. bel ik de klantendienst met de vraag waar de levering van het betrokken boeket blijft. Na enig zoeken van de oprator wordt vastegesteld dat de aanvraag van dit boeket wel gerigistreerd was maar nog niet geactiveerd. Dit werd dan stante pede door de oprator in orde gebracht met de verzekering dat ik nog dezelfde avond of ten laatste de volgende voormiddag beschikking zou hebben over het gevraagde boeket.
Noch diezelfde avond, noch de v olgende voormiddag was het boeket te vinden.
Om hierover informatie te verkrijgen bel ik tot 3 x met de klantendienst. Deze stellen vast dat het boeket geactiveerd is en verwijzen me naar de technische dienst die me aanhoort en zonder enige verdere commentaar terug verwijst naar de klantendienst. De laatste operatrice vertelt me dat het boeket wel geactiveerd is maar "nog niet doorgestroomd is " ?? Zij adviseert mij tot 's avonds te wachten of tot heden morgen of deze doorstroming uitgevoerd is.
Na 2 x de decoder ontkoppeld en heropgestart te hebben heb ik om 14.45 uur op 13 maart nog steeds het betrokken boeket nog niet terbeschikking.
Zou Mevr.Eva me hierover de logica kunnen verklaren ?
Nu op die brief waxht ik nog steeds.
Op 11 maart jl. bel ik de klantendienst met de vraag waar de levering van het betrokken boeket blijft. Na enig zoeken van de oprator wordt vastegesteld dat de aanvraag van dit boeket wel gerigistreerd was maar nog niet geactiveerd. Dit werd dan stante pede door de oprator in orde gebracht met de verzekering dat ik nog dezelfde avond of ten laatste de volgende voormiddag beschikking zou hebben over het gevraagde boeket.
Noch diezelfde avond, noch de v olgende voormiddag was het boeket te vinden.
Om hierover informatie te verkrijgen bel ik tot 3 x met de klantendienst. Deze stellen vast dat het boeket geactiveerd is en verwijzen me naar de technische dienst die me aanhoort en zonder enige verdere commentaar terug verwijst naar de klantendienst. De laatste operatrice vertelt me dat het boeket wel geactiveerd is maar "nog niet doorgestroomd is " ?? Zij adviseert mij tot 's avonds te wachten of tot heden morgen of deze doorstroming uitgevoerd is.
Na 2 x de decoder ontkoppeld en heropgestart te hebben heb ik om 14.45 uur op 13 maart nog steeds het betrokken boeket nog niet terbeschikking.
Zou Mevr.Eva me hierover de logica kunnen verklaren ?