Pagina 1 van 1

Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 14:12
door bke23
Hallo,
30 werkdagen voor de opzegdatum heb ik mijn opzegbrief netjes aangetekend verstuurt.
Nu zijn we ondertussen 1 maand verder dan de opzegdatum en ik heb nog steeds internet van dommel.
In februari contact gehad met hun helpdesk: u wordt in de loop van de maand februari afgesloten, meneer.
Zelfs opzeggen kunnen ze nog niet eens fatsoenlijk, wat een bende knoeiers is me dat toch.
Nu beginnen ze met hun herinneringsmail voor de betaling voor volgende maand, dat vergeten ze niet maar mij afsluiten dat lukt niet.
Mensen blijf weg bij deze zielige internetprovider het bespaart jullie een hoop kopzorgen.

service 0/10
fakturatie 0/10 altijd problemen behalve bij domiciliering natuurlijk
helpdesk 0/10

Kortom WAARDELOOS

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 14:31
door texarcanaa
Bij mij werd alles wel correct gedaan, behalve de mail voor de volgende factuur te betalen, die had ik ook gekregen.
Ze laten wel niks weten per post of mail wanneer ze je precies afsluiten (dat deed Belgacom wel voor mijn discovery line).

Voor de rest verliep alles vrij vlot.

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 14:41
door skynetbbs
been there done that...

ze zullen wel ergens in maart je opbellen en vragen van te betalen en dreigen met afsluiten...
je informeert ze dan maar dat je aangetekende brief al 1,5maand geleden door hun is ontvangen...
terloops die is bij mij zelfs 3 weken in het postkantoor blijven liggen... want ze huren een brievenbus in't postkantoor en legen die niet regelmatig precies :-)

ondertussen heb je maand(en) gratis internet...

in mijn geval was het telefoonnr zelfs allang naar 3starsnet geporteerd...en toch bleef het werken...
ook al claimde dommel dat ze alleen op een "telefoonnr" internet kunnen leveren en niet op een adres...
nu dat internet werd niet opeens in een data center in brussel geleverd.... en ik kreeg geen "copper" aanmaningen...

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 16:03
door MrStreeg
Ik heb een drietal maanden geleden ook m'n contract met dommel opgezegd. Niks van aangetekend schrijven, want in hun contract staat vermeld dat je 't simpel kan opzeggen door een mailtje te sturen naar hen. Ze hebben wel eerst gevraagd om dit aangetekend te melden, maar heb hen direct gewezen op de inhoud van hun eigen contract. 5 minuutjes hierna heb ik direct een mailtje ontvangen met de bevestiging van m'n opzegging + exacte datum van opzeg. Heb nog 1maal m'n abo betaald en de kous was hiermee af; geen herinneringsmails...

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 17:21
door xenne
oké, ik ga binnenkort ook opzeggen... en hier alvast een praktisch vraagje

mijn contract loopt sinds 21/08/2007

dus als ik opzeg op datum van 21/03/2010, dan doe moet ik nog 1 maand opzeg doen
sluiten ze me dan af op 21/04/2010? is dit een correcte veronderstelling - of sluiten ze soms veel vroeger af?
't is maar dat ik niet graag zonder internet zou vallen

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 19:03
door on4bam
xenne schreef:oké, ik ga binnenkort ook opzeggen... en hier alvast een praktisch vraagje

mijn contract loopt sinds 21/08/2007

dus als ik opzeg op datum van 21/03/2010, dan doe moet ik nog 1 maand opzeg doen
sluiten ze me dan af op 21/04/2010? is dit een correcte veronderstelling - of sluiten ze soms veel vroeger af?
't is maar dat ik niet graag zonder internet zou vallen
Iets voor 21/3 opzeggen en in je mail/brief vermelden dat je opzegt volgens de contractuele termijn van 1 maand met ingang van 21/3, einde contact 21/4.

Niet vergeten je domiciliëring te stoppen na de laatste betaling (die voor 21/3) zodat je geen verrassingen meer krijgt.

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 22:44
door Spink
Waarom zegt iedereen ineens zo massaal op bij Dommel? :?

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 05 maa 2010, 23:46
door bke23
Die sluiten u niet af, die wachten gewoon dat je niet meer betaald en dan beginnen ze met hun reminders.
Da is gewoon een soep bij die mensen, ik snap niet dat ze nog niet bankroet zijn want als je zo als firma moet bestaan dan stop je er beter mee.
Hun helpdesk is al een drietal jaren een echte ramp, ze verzinnen maar wat om van je af te zijn als je belt.
En hun ticketing-systeem trekt ook op niks, daar krijg je ook al geen antwoord op je vragen.
Wie wil er tegenwoordig nog internet aan 4mb en maar reclame over cityconnect en wat voor zooi ze allemaal hebben totdat je belt en dan ben je niet aansluitbaar.
Homeconnect zou het ook worden aan zogezegd 12mb, een hoop doffe ellende en de klanten op kosten jagen met hun speciale modems voor deze nest wat nu nog niet werkt als het nog bestaat.
Deze firma is gewoon een doffe ellende, ik hoop dat ze snel failliet zullen zijn zodat ze niet nog meer mensen kunnen bezeiken.

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 06 maa 2010, 14:34
door mrsimtec
hmzzz

ik heb ook altijd homeconnect gehad ( sinds de lancering ) , en heb eigenlijk helemaal geen ellende gehad... In hasselt zat ik op een 18mbit profiel, en heb nooit problemen gehad met internet, de telefonie is wel huilen met de pet op ... meerdere malen geen connectie, of wegvallen van gesprek...
Sinds mijn verhuis heb ik telenet diamond shake, hier ben ik ook tevreden van ( ook van de telefonie en helpdesk ) maar je betaald er ook een stuk meer voor...
Als je dommel neemt, gaat alles goed, zolang alles werkt :)

Als er dan al iets fout gaat, en de fout ligt bij hun, dan heb je het vlaggen...

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 06 maa 2010, 16:03
door xenne
on4bam schreef:Iets voor 21/3 opzeggen en in je mail/brief vermelden dat je opzegt volgens de contractuele termijn van 1 maand met ingang van 21/3, einde contact 21/4.

Niet vergeten je domiciliëring te stoppen na de laatste betaling (die voor 21/3) zodat je geen verrassingen meer krijgt.
oké, bedankt voor de info... ik zie dat m'n betaling voor april al doorgevoerd werd, dus de domiciliëring kan ik alvast schrappen

Re: Dommel opzeggen

Geplaatst: 07 maa 2010, 16:38
door proz
Check je CRM, daar staat na mijn opzeg bij mij "terminated".