Pagina 1 van 1

vraagje

Geplaatst: 02 maa 2010, 10:23
door Zeuske
hey hebben jullie ook problemen met het bekijken van u paniga op belgacom?

vb mijn internet --) mijn verbindstijd raadplegen

bij mij zegt hij van

Third-party server not responding.
The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.




Explanation
This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.

Solutions
Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

Re: vraagje

Geplaatst: 02 maa 2010, 10:26
door TomG
paniga?
Bij mij "zegt" dat niks hoor, ik heb geen L&H software op mijn pc. ;)

Waarschijnlijk bedoel je dat de e-services moeilijk bereikbaar zijn. Dat is al aantal dagen zo, wellicht sinds werkzaamheden. Even refreshen tot het werkt kan soms helpen (al dan niet met veel geduld).

Re: vraagje

Geplaatst: 02 maa 2010, 10:43
door quistnix
Sinds gisteren avond opgelost. Mijn minimeter plugin (Firefox addon) doet het terug.

Re: vraagje

Geplaatst: 02 maa 2010, 10:43
door proximusboyke
zijn inderdaad veel problemen.
De tellerl telt nie ook

Re: vraagje

Geplaatst: 02 maa 2010, 12:02
door j0lle
jot der zijn nog veel problemen daar..
zou vandaag opgelost zijn, daarnet naar klantendienst gebeld.