Dank en Happy VD

De EPG hoort hier trouwens ook bij ( langer als 2 weken heb je de modem nodig), alsook het huren van films ed.camarilo schreef:Die Rode Knop heb ik nooit ingedrukt, dus daar verlies ik niet veel mee. Is zeker geen 50,00 Euro waard.
a3ke, begrijp ik het goed dat wel of niet terugbetaling van de modem op puur willekeur berust? Dank voor de hint, kga de ervaring van anderen er even op na lezen.
Langer als twee DAGEN zal je bedoelen (al dacht ik dat het tegenwoordig 5 dagen EPG was dat standaard aanwezig was).ditCh schreef:( langer als 2 weken heb je de modem nodig)
Vandaag de dag is er niet meteen een grote noodzaak (zelfs niet nav de EPG) om de modem actief te hebben, maar dat neemt niet weg dat TN morgen een controle zou kunnen activeren die kijkt naar een actieve modem, of anders je beeld op zwart zet.camarilo schreef:Kan Telenet mij "verplichten" de modem te behouden voor zolang ik mijn digitaal abonnement bij hun heb?? Zo van, "je hebt die modem nodig anders kunnen we U geen functioneel digitaal platform aanbieden".
Die switch doet niks aan jouw digitale signaal hoorcamarilo schreef:Heb de modem gisteren afgekoppeld, alsook de Switch en heb nog steeds Digital Tv van Telenet and het beeld lijkt me scherper, mischien door dat die Switch er niet meer tussenzit?