Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet
Geplaatst: 28 jan 2010, 15:06
Vandaag kreeg ik volgende melding van scarlet: "Helaas is uw telefoonlijn ongeschikt voor ADSL."
Dus ik bel naar scarlet & dit word bevestigd, "mijn lijn is toekomstig aansluitbaar".
Ik bel naar belgacom, aansluiting kan daar wel zonder probleem 5 tot 10 dagen, VDSL tot 20 mbit. Een technieker zal alles in orde brengen ...
Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat Belgacom mijn aansluiting in orde brengt en ik klant kan worden bij scarlet?
Dus ik bel naar scarlet & dit word bevestigd, "mijn lijn is toekomstig aansluitbaar".
Ik bel naar belgacom, aansluiting kan daar wel zonder probleem 5 tot 10 dagen, VDSL tot 20 mbit. Een technieker zal alles in orde brengen ...
Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat Belgacom mijn aansluiting in orde brengt en ik klant kan worden bij scarlet?