Pagina 1 van 1

Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Geplaatst: 28 jan 2010, 15:06
door zinno
Vandaag kreeg ik volgende melding van scarlet: "Helaas is uw telefoonlijn ongeschikt voor ADSL."

Dus ik bel naar scarlet & dit word bevestigd, "mijn lijn is toekomstig aansluitbaar".

Ik bel naar belgacom, aansluiting kan daar wel zonder probleem 5 tot 10 dagen, VDSL tot 20 mbit. Een technieker zal alles in orde brengen ...

Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat Belgacom mijn aansluiting in orde brengt en ik klant kan worden bij scarlet?

Re: Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Geplaatst: 28 jan 2010, 16:05
door Uzzi
Scarlet biedt geen VDSL2 aan indien je 'internet only' neemt. Bij BGC daarentegen krijg je wel 'alleen internet' via VDSL(2). Bij Scarlet zou je dus op ADSL of ADSL2(+) geplaatst worden wat waarschijnlijk niet haalbaar is (te ver van de centrale voor ADSL/ADSL2(+) ?).

Re: Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Geplaatst: 29 jan 2010, 10:12
door zinno
Belgacom zegt dat ik aansluitbaar ben voor ADSL en VDSL. Volgens Belgacom moet Scarlet samen met hun Belgacom contact persoon dit in orde brengen.
En dat mag ik als klant gaan uitleggen aan Scarlet?! :bdaysmile:

Re: Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Geplaatst: 29 jan 2010, 10:56
door proximusboy
jah ge zou toch nie willen dat belgacom dat doet !!!
hehe

Re: Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Geplaatst: 29 jan 2010, 18:00
door zinno
De commerciele desk kan er geen antwoord op geven.
En de technische neemt na 1 keer 30 minuten & 1 keer 50 minuten wachten niet op ... handig.