Pagina 1 van 1

Netconnect downgrade --> 25 euro kost?

Geplaatst: 21 jan 2010, 12:48
door rolfdaenen
Vanaf Oktober een ticket lopen, om de downgrade aan te vragen van een van mijn dommel abonnementen.
Dit van Netconnect naar Netconnect start. Van Oktober tot december ben ik door de helpdesk aan het lijntje gehouden
'meneer, een downgrade heeft geen prioriteit, dit zal tegen volgende week zijn uitgevoerd'.

In januari nieuw ticket aangemaakt, krijg ik opeens te horen dat er een extra kost van 25 euro voor een downgrade is.

Hiermee ga ik natuurlijk niet akkoord. Zeker niet omdat mijn aanvraag al zolang openstaat, dit bedrag hebben ze ondertussen
dubbel en dik terugverdiend op het doorlopen van het huidige abonnement.

Dit staat naar mijn weten ook nergens vermeld, of is dit wel zo?

Re: Netconnect downgrade --> 25 euro kost?

Geplaatst: 21 jan 2010, 12:53
door Goztow
Niet echt veel hulp voor u, maar "welkom bij Dommel"... Tius een triestige zaak.