Nieuwe klant en teleurgesteld!
Geplaatst: 12 jan 2010, 13:30
Dag iedereen.
Om een lang verhaal kort te maken, ik had normaal aansluiting op 28 oktober 2009, nu gisteren 11 januari 2010 is mijn internet van scarlet
eindelijk actief dankzij de ombudsdienst!
Nu mijn lijnsnelheid (Data Rate) was eerst ca. 5200kbit/sec, maar stabiel!! ik kon downloaden tegen 520kb/sec, wat ik nog redelijk vindt.
Nu hebben ze aan de telefoon gezegd dat ik op 3,3km van de centrale zit en dat ietsje te ver is om de volle snelheid te garanderen en gingen
ze een rapport versturen aan BGC. Een half uur na dat gesprek viel mijn verbinding uit en mijn modem syncte op 3360kbit/sec????? waarom?
toch niet omdat anders mijn adsl2 te onstabiel was want dat ondervond ik niet!
ik download nu maar tegen 320kb/sec, mijn vorige isp tele 2 was 420kb, zwaar teleurstellend zeker omdat ik naar scarlet ging voor een hogere snelheid!
heeft iemand raad wat ik eraan kan doen?? en naar de klantendienst bellen heeft toch geen nut uit mijn ervaring met scarlet.
ff mijn lijnwaardes:
SNR Margin: -downstream: 15dB
-upstream: 25dB
Line attenuation: -downstream 34dB
-upstream 19dB
Data rate: -downstream 3360kbps
-upstream 512kbps
mvg
meltens
Om een lang verhaal kort te maken, ik had normaal aansluiting op 28 oktober 2009, nu gisteren 11 januari 2010 is mijn internet van scarlet
eindelijk actief dankzij de ombudsdienst!
Nu mijn lijnsnelheid (Data Rate) was eerst ca. 5200kbit/sec, maar stabiel!! ik kon downloaden tegen 520kb/sec, wat ik nog redelijk vindt.
Nu hebben ze aan de telefoon gezegd dat ik op 3,3km van de centrale zit en dat ietsje te ver is om de volle snelheid te garanderen en gingen
ze een rapport versturen aan BGC. Een half uur na dat gesprek viel mijn verbinding uit en mijn modem syncte op 3360kbit/sec????? waarom?
toch niet omdat anders mijn adsl2 te onstabiel was want dat ondervond ik niet!
ik download nu maar tegen 320kb/sec, mijn vorige isp tele 2 was 420kb, zwaar teleurstellend zeker omdat ik naar scarlet ging voor een hogere snelheid!
heeft iemand raad wat ik eraan kan doen?? en naar de klantendienst bellen heeft toch geen nut uit mijn ervaring met scarlet.
ff mijn lijnwaardes:
SNR Margin: -downstream: 15dB
-upstream: 25dB
Line attenuation: -downstream 34dB
-upstream 19dB
Data rate: -downstream 3360kbps
-upstream 512kbps
mvg
meltens