net mail van Belgian-Telecom ontvangen...
mij interesseert het echt niet....de 20 landen volstond ruimschoots...
ze zouden beter mij op ADSL2+ zetten (nog altijd niet), woon op nog geen 4 km. van station Brugge, met verschillende centrales....
ipv die 'fake' verkoopsargumenten, die de rest verdoezelen....
"Beste Solobox klant,
U kan vanaf 05/01/2010 gratis bellen naar 53 bestemmingen i.p.v. naar 20! De lijst met alle gratis bestemmingen vindt u zoals steeds op onze website.
Hiermee bevestigen we ons voortdurend streven naar een betere service en oplossing voor onze klanten.
Vergeet ook onze doorlopende peteractie niet. Voor elke door u aangebrachte SoloBox klant krijgt u een maand gratis Solobox abonnement.
Beste wensen voor het nieuwe jaar van het ganse Belgian Telecom Team."
http://www.belgian-telecom.be/SiteV3/20 ... r_tel.aspx
Gratis internationaal bellen** naar vaste lijnen in de volgende landen: Argentinë, Australië, Canada, China, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Israël, Italië, Nederland, Noorwegen, Portugal, Singapore, Spanje, Zweden, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland, Oostenrijk, Brazillië (Rio en Sao Paulo), Cyprus, Estland, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, Ijsland, Indië, Ierland, Jordanië, Kazakhstan (Almaty en Astana), Republiek Korea, Luxemburg, Maleisië, Mexico (Guadalajara en Mexico-city), Polen, Puerto Rico, Rusland (Moscow en St. Petersburg), Taiwan, Venezuela, Nieuw Zeeland.
Gratis mobiel bellen** naar mobiele lijnen in de volgende landen: Verenigde Staten, Canada, China, Singapore, Hong Kong, India (Mobile BSNL), Thailand.
Belgian Telecom Solobox breidt gratis bellen uit naar 53 lan
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ondertussen zijn de plannen voor digitale tv ook al opgeborgen. 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
als ik tegen de zomer niet op adsl2+ (minstens 9 Mbit) overgeschakeld ben, dan stap ik terug over naar mijn oude provider edpnet, die nu ook telefonie aanbiedt.
adsl2+ of vdsl (heb hier vorig jaar een bbox2 gekocht voor 20 € als 'backup' router, er staat daar VDSL op de doos).....
maar bij edpnet MOET je zeker die Zyxel gebruiken bij vdsl?
1 week bbox2 gebruikt, maar was verademing terug de fritzbox te gebruiken.
adsl2+ of vdsl (heb hier vorig jaar een bbox2 gekocht voor 20 € als 'backup' router, er staat daar VDSL op de doos).....
-
- Erelid
Neen. Bij EDPnet ADSL+VOIP moet je een modem/router gebruiken die VOIP ondersteunt. Indien je VDSL2 hebt, moet je de Sagem/Bbox2 gebruiken.satsurfer schreef:als ik tegen de zomer niet op adsl2+ (minstens 9 Mbit) overgeschakeld ben, dan stap ik terug over naar mijn oude provider edpnet, die nu ook telefonie aanbiedt.
-
- Elite Poster
Ik zit bij BTC, zoals je al wist dus heb voip-modemLord Utopia schreef:Neen. Bij EDPnet ADSL+VOIP moet je een modem/router gebruiken die VOIP ondersteunt. Indien je VDSL2 hebt, moet je de Sagem/Bbox2 gebruiken.

Op hun site stond toch Zyxel router
-
- Erelid
Lees jij eigenlijk wel?satsurfer schreef:Ik zit bij BTC, zoals je al wist dus heb voip-modemLord Utopia schreef:Neen. Bij EDPnet ADSL+VOIP moet je een modem/router gebruiken die VOIP ondersteunt. Indien je VDSL2 hebt, moet je de Sagem/Bbox2 gebruiken.
Op hun site stond toch Zyxel router
http://userbase.be/nieuws/telecom/136-e ... -4-januari
-
- Elite Poster
Gaan we op zo'n toontje beginnen?Lord Utopia schreef: Lees jij eigenlijk wel?
http://userbase.be/nieuws/telecom/136-e ... -4-januari

er staat sterretje bij VDSL home
Sagem modem VERPLICHT
er zijn nog andere merken die VDSL modems leveren, zoals AVM, ed.
waarbij ik liever een vrije keuze heb van hardware en al dan niet vrij nieuw of 2dehands koop...
Dus dan MOET je een sagem van hen nemen, dus geen bbox2 (rebranded sagem)
-
- Erelid
Is een Bbox2 dan geen toestel dat VOIP kan ondersteunen?satsurfer schreef: er staat sterretje bij VDSL home
Sagem modem VERPLICHT
er zijn nog andere merken die VDSL modems leveren, zoals AVM, ed.
waarbij ik liever een vrije keuze heb van hardware en al dan niet vrij nieuw of 2dehands koop...
Dus dan MOET je een sagem van hen nemen, dus geen bbox2 (rebranded sagem)
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Solobox is toch 16Mbps?satsurfer schreef:als ik tegen de zomer niet op adsl2+ (minstens 9 Mbit) overgeschakeld ben, dan stap ik terug over naar mijn oude provider edpnet, die nu ook telefonie aanbiedt.

-
- Elite Poster
jaBraindamage schreef:Solobox is toch 16Mbps?satsurfer schreef:als ik tegen de zomer niet op adsl2+ (minstens 9 Mbit) overgeschakeld ben, dan stap ik terug over naar mijn oude provider edpnet, die nu ook telefonie aanbiedt.