ScarletOne zonder toestemming migratie naar nieuw contract!!
Geplaatst: 19 dec 2009, 20:53
Ik heb met interesse de andere leden hun posts gelezen maar kon niet vinden wat ik in mijn geval best zou doen.
Op xx-12-2009 werd ik gebeld door scarlet die een afspraak wou maken om de copperjet modem te komen vervangen. Een nieuw model.
Ik vroeg bevestiging dat dit niet betekende dat ik een nieuw contract aanging. Nee, dat was niet zo, maar de klanten zouden inderdaad in de toekomst wel overgezet worden. Hij moest enkel zorgen voor vervanging van modems.
OK, dan was het geen probleem voor mij, in januari mag de modem vervangen worden. Ik zei erbij dat de telefoon al een hele tijd zeer slecht werkte, tikkende geluiden enzo en de man zei dat dat één van de redenen was waarom de scarlet boxen vervangen worden.
Ik sloot dit gesprek eigenlijk goedgemutst af want ik zat allang met het telefoonprobleem en afentoe uitvallend internet maar had niet de tijd gehad/gemaakt om dit aan te pakken.
Echter wat zie ik nu!!
Nadat het internet hier weer plat had gelegen -en dus de telefoon-, ging ik eens kijken naar de abonnementen en ik zie daar het interessante onbeperkt internet voor 20 euro. Ik log in in mijn scarlet en daar staat dat ik zogezegd op xx-12-2009 het nieuwe scarlet one abonnement heb aangekocht!! Nu moeten jullie weten dat wij hier thuis GEEN TV kijken, ik zou dat dus nooit niet doen.
Ik kan nu ook geen ander abonnement aanvragen, want heb zogezegd al een nieuw contract.
Bovendien stond erbij "administratieve kosten"! Wat mag dat dan wel niet zijn als zij zelf de modem willen vervangen, moet ik daar toch niet voor betalen? Of wel?
Dit is zo ergerlijk he, natuurlijk ik zal bellen en dat ongedaan proberen te maken, maar dat gaat zo vervelend zijn en lang duren, misschien kan ik beter aangetekende brief sturen?
Wat denken jullie? Enige tips?
Op xx-12-2009 werd ik gebeld door scarlet die een afspraak wou maken om de copperjet modem te komen vervangen. Een nieuw model.
Ik vroeg bevestiging dat dit niet betekende dat ik een nieuw contract aanging. Nee, dat was niet zo, maar de klanten zouden inderdaad in de toekomst wel overgezet worden. Hij moest enkel zorgen voor vervanging van modems.
OK, dan was het geen probleem voor mij, in januari mag de modem vervangen worden. Ik zei erbij dat de telefoon al een hele tijd zeer slecht werkte, tikkende geluiden enzo en de man zei dat dat één van de redenen was waarom de scarlet boxen vervangen worden.
Ik sloot dit gesprek eigenlijk goedgemutst af want ik zat allang met het telefoonprobleem en afentoe uitvallend internet maar had niet de tijd gehad/gemaakt om dit aan te pakken.
Echter wat zie ik nu!!
Nadat het internet hier weer plat had gelegen -en dus de telefoon-, ging ik eens kijken naar de abonnementen en ik zie daar het interessante onbeperkt internet voor 20 euro. Ik log in in mijn scarlet en daar staat dat ik zogezegd op xx-12-2009 het nieuwe scarlet one abonnement heb aangekocht!! Nu moeten jullie weten dat wij hier thuis GEEN TV kijken, ik zou dat dus nooit niet doen.
Ik kan nu ook geen ander abonnement aanvragen, want heb zogezegd al een nieuw contract.
Bovendien stond erbij "administratieve kosten"! Wat mag dat dan wel niet zijn als zij zelf de modem willen vervangen, moet ik daar toch niet voor betalen? Of wel?
Dit is zo ergerlijk he, natuurlijk ik zal bellen en dat ongedaan proberen te maken, maar dat gaat zo vervelend zijn en lang duren, misschien kan ik beter aangetekende brief sturen?
Wat denken jullie? Enige tips?