Pagina 1 van 1

Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 11:20
door Agony
Hallo,

Sinds begin deze week ben ik, op mijn werk, moeten overschakelen van edpnet naar een andere provider. Nu is het probleem dat het edpnet e-mail adres nog werkt. Als mensen me er proberen te contacteren weten ze niet dat er een nieuw adres is.

Een afwezigheidsassistent kan een oplossing bieden. Is dit een optie bij edpnet?

Als er mensen andere suggesties hebben laat het me maar weten! (En nee alle mensen verwittigen via m'n nieuwe e-mail adres is geen optie aangezien ik de gegevens niet heb van die mensen)

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 11:37
door Goztow
Dat is een probleem bij alle providers: dat adres zal nog een eind actief blijven. de enige oplossing is om het adres zelf vol te spammen zodat mensen hun mail terugkrijgen met een melding "mailbox full" en hopen dat ze je dan contacteren om het nieuwe te krijgen.

Zoiets was eigenlijk te voorzien en kan vermijden worden door ISP-related adressen niet te gebruiken (beter iets als gmail of een eigen domeinnaam).

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 11:47
door Agony
Goztow schreef:Dat is een probleem bij alle providers: dat adres zal nog een eind actief blijven. de enige oplossing is om het adres zelf vol te spammen zodat mensen hun mail terugkrijgen met een melding "mailbox full" en hopen dat ze je dan contacteren om het nieuwe te krijgen.

Zoiets was eigenlijk te voorzien en kan vermijden worden door ISP-related adressen niet te gebruiken (beter iets als gmail of een eigen domeinnaam).
Dat hebben we nu...Beter laat dan nooit denk ik zo.

Via webmail heb ik mijn inbox proberen te checken maar kwam terecht bij een .org adres van mijn e-mail :|. Mss neem ik best contact op met edpnet om een oplossing te vinden?

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 12:19
door Goztow
Je kan proberen maar mijn ervaring leert me dat je wsl bot zal vangen. Ze hebben het niet zo voor mensen die geen klant meer zijn.

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 12:27
door Agony
Goztow schreef:Je kan proberen maar mijn ervaring leert me dat je wsl bot zal vangen. Ze hebben het niet zo voor mensen die geen klant meer zijn.
Het voordeel is dat ik veranderd ben wegens praktische redenen maar er zijn nog collega's die er wel gebruik van maken.

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 18 dec 2009, 13:51
door Goztow
Laat het ons weten, hé. :)

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 21 dec 2009, 14:27
door Agony
Goztow schreef:Laat het ons weten, hé. :)
Zal ik doen alvast bedankt voor de vlugge reacties

Re: Afwezigheidsassistent

Geplaatst: 21 dec 2009, 15:17
door cloink
Ik zou simpelweg eisen dat ze de mailbox deactiveren. Een out-of-office lijkt me wat veel gevraagd, zeker als je in dat OOO-bericht zou vermelden dat je van provider bent gewisseld... ;)