Pagina 1 van 1
Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 19:25
door Petrick
Mijn betaling van deze maand is reeds 2 weken geleden gebeurd en ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen (due date is maandag). Zijn er vertragingen bij hun finance dept?
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 19:45
door tarzan1990
Kijk eens bij proforma invoices onder je account op de dommel website
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 20:01
door Petrick
staat als niet betaald.
Sluiten ze men internet onmiddelijk af maandag?
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 21:25
door The_Borg
Open een ticket naar de facturatie dienst, maar maak je niet al te veel zorgen. De facturatie is bij mij al meermaals na "due date" op paid gezet. Ik heb toen eens gebeld en ze vertelden mij dat ze minstens 2 weken moeten wachten vooraleer ze kunnen afsluiten. Het is slordig en niet leuk, maar ach ja, voor zo'n download volume heb ik er dat wel voor over.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 23:11
door dupondje
Ik heb maandag betaald en staat hier ook nog niet als betaald. Volgens mij is er iemand op congé

Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 04 dec 2009, 23:21
door crapiecorn
jep hier ook
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 05 dec 2009, 13:28
door a3ke
2nd reminder: invoice #257090
Betaald den 26 ste November , due date 30 ste november
vandaag nu net 2nd reminder al in de bus
djeez zeg

Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 05 dec 2009, 19:07
door Trojan
Ze mogen mijn factuur toch eens snel opsturen, mijn huidig contract loopt af op 7 januari.

Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 06 dec 2009, 21:41
door sirWard
Hier is men 2de factuur ook al 7 dagen betaald. CRM zegt onbetaald! #foei
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 06 dec 2009, 22:29
door crapiecorn
Ik heb ondertussen al een deletion warning gekregen.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 07 dec 2009, 12:53
door Limburg
Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 07 dec 2009, 14:07
door ispwatch
Heb zonet een medewerker aan de lijn gehad, ze zijn op de hoogte van het probleem van de achterstand en het wordt opgevolgd dat er niemand ten onrechte zijn aansluiting zou verliezen.
Wait and see.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 07 dec 2009, 20:37
door Silver_Rain
Hier ondertussen ook het genoemde probleem.
Hopelijk verliest er niemand zonder reden zijn connectie

Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 08 dec 2009, 09:14
door Petrick
Ok, dan toch bevestiging gekregen vandaag.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 08 dec 2009, 10:50
door Roygenz
Ik heb 'n maand geleden mijn opzegbrief naar dommel gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Is dit normaal dat ze dat niet laten weten of moet ik me toch zorgen beginnen maken?
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 08 dec 2009, 11:01
door Goztow
Stoppen met betalen en dan zal je wel reactie krijgen. Ze halen hun aagetekende brieven maar één keer om de zoveel weken op, vandaar...
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 08 dec 2009, 11:18
door Limburg
Limburg schreef:Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
Inmiddels staat de 'unpaid proforma invoice' bij de 'paid proforma invoices' dus lijkt het voor mij opgelost.
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 08 dec 2009, 11:22
door Gent32m
Dommel heeft/had (schrappen wat niet past

) een achterstand bij de verwerking van zijn betalingen.
Mijn Homeconnect wordt betaald via domiciliëring. Ik kreeg eind verleden week een auto reply email, dat de factuur overdue was. Ik heb onmiddellijk gebeld naar de helpdesk, die op de hoogte was van deze problemen en mijn naam heeft doorgegeven aan de financiële dienst. Gisterenavond (tijdens mijn e-bankieren) heb ik gezien dat het geld reeds van de rekening was gehaald (de domiciliëring werkte dus), en het de betaling bij Dommel is die nog niet geregistreerd is geraakt.
Deze morgen kreeg ik een auto reply email in mijn bus, dat de factuur is voldaan.
Kortom mijn achterstand is alweer bijgewerkt. Ik denk, dat alle anderen snel zullen volgen...
Update: Hey, Limburg, jij was me net voor. En dat voor, iemand van Limburg te zijn. Straf

Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 16 dec 2009, 15:09
door bp
Hallo allemaal,
het probleem is nog altijd van kracht.
vanmorgen krijg ik een 'deletion warning' voor een onbetaalde faktuur, dat ik al zeker 6 dagen (value date bij mijn bank) heb overschreven. Ik heb betaald na de eerste reminder, ondertussen heb ik al een tweede reminder en vandaag een 'deletion warning' gekregen. Op mijn pc banking kan ik zien dat de betaling wel gebeurd is.
Zoals van gewonte, is het niet mogelijk om Dommel te bellen (lijn is altijd bezet). Vorig jaar waren het belachelijke lange wachttijden, 't is nog erger geworden!
Met dat ik hen niet kan contacteren, heb ik geantwoord op de 'deletion warning', waarbij dit automatisch een 'ticket' heeft geopend.
We zullen wel zien. Ik hoop dat ik geen disconnect moet meemaken (ik weet dat Dommel voor een re-activatie kosten faktureerd, wat wel schandalig is).
Re: Facturatieproblemen bij dommel?
Geplaatst: 16 dec 2009, 21:43
door PumbaaH
vreemd dat de lijn altijd bezet is bij dommel. geraakte er zonder probleem binnen vandaag net zoals alle andere keren.
mensen die op tijd de proforma's betaalt hebben hoeven niets te vrezen. er zijn enkele 'kleine' vertragingen, maar je zal niet afgesloten worden.