Pagina 1 van 1

dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 12 nov 2009, 10:53
door Limburg
Sinds vanmorgen wel dsl, geen ppp. (rekeningen wel betaald :angel: )
Meer slachtoffers?

Re: dommel down 12/11/09

Geplaatst: 12 nov 2009, 10:59
door bke23
Yeps same problem here, wat is thuiswerken toch heerlijk met een internet-abo bij dommel.
Zelfs de helpdesk is weer eens niet bereikbaar, zal dan maar een dagje verlof worden met dit mooie weer.
:-D :-D :-D of een dagje technisch werkloos want een verlofdag zonder internet is in mijn ogen geen verlofdag.
Gelukkig werkt de buurman zijn wireless telenet wel nog :-D .

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2

Geplaatst: 12 nov 2009, 11:01
door cloink
Ditto: "currently this login is not connected to the dommel.com adsl network" :bang:

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2

Geplaatst: 12 nov 2009, 11:12
door donthateme
ja hier ook (Dilsen) LIMBURG. Iemand een idee hoelang het nog gaat duren?
Moet zeggen dat ik weinig problemen heb gehad tot nu toe bij DOMMEL..
Hoop dat het snel gefixt wordt!

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2

Geplaatst: 12 nov 2009, 11:21
door Limburg
We zijn weer in de lucht! :-D

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2

Geplaatst: 12 nov 2009, 11:36
door Uzzi
Whew, blij dat ik niet de enigste ben/was met problemen ....

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 12 nov 2009, 16:07
door GuntherDW
Hier naast antwerpen geen problemen gehad, Misschien was het iets regionaal?
Allemaal van limburg ofzo? :p

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 12 nov 2009, 16:21
door cloink
Nop, zone 03 hier.

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 13 nov 2009, 08:10
door donthateme
iemand nog steeds problemen, had gisterern avond ook nog geen internet. Zag in een andere post dat het opgelost zou zijn,
Regio 089..

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 13 nov 2009, 09:00
door stimpyc
Regio 011 nog steeds problemen, geen sync op modem, gelukking werkt mijn belgacom adsl wel nog. Gisteren was er veel packet loss op de lijn, waardoor mail en websites niet werkten.

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 13 nov 2009, 09:11
door Uzzi
Regio 089

Gisterenavond toen ik rond 19u thuis kwam de Sagem modem en de router herstart. Onmiddellijk daarna terug internet.

Toch blijf ik op een of ander manier het gevoel hebben dat het internet (openen pagina's) traag gaat. Speedtest en pingtest waren echter perfect normaal.

Re: dommel down 12/11/09 vdsl2: opgelost

Geplaatst: 13 nov 2009, 09:21
door stimpyc
Dommel helpdesk gebeld, direct iemand aan de lijn gehad en probleem opgelost (na lijntest) strange