Pagina 1 van 1

Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 26 okt 2009, 13:29
door snowboylatin
Gents,

Ik voel me flink genaaid door Belgacom. In juli ben ik verhuisd ik had een Adsl go + italk dus ik geef netjes mijn verhuis door en wat blijkt italk is niet meer mogelijk :eek: dus wat ik doe is mijn adsl abbo verhogen naar een internet plus kosten per maand 54 euro voor 60gb volume. Nu zie ik plots generation internet voor eerste jaar 29 euro en dan 34 euro voor 100GB , dus ik bellen wat blijkt ik krijg dit helemaal niet of ik moet een vergoeding betalen van mijn bestaand abonnement .Het blijkt dat bij een verhuis je contract weer opnieuw begint te lopen voor een jaar terwijl ik al jaren klant ben , ook mijn abonnement is aangepast dus ook weer een jaar contract vanaf dan . Ik heb dit nooit geweten maar ik betaal nu 54 euries voor 60gb ik vind dit verschil enorm hoog en ik vind dit ook helemaal niet eerlijk . Omdat italk niet meer beschikbaar is krijg ik toch ook niks van hun want zij verbreken nu het contract met MIJ maar dit kan dus wel .Ik vind het gewoon oplichterij en voel me als jarenlange trouwe klant flink genaaid.Het prijs verschil is veel te hoog , als ik volume bij koop om aan 100gig te komen moet ik rekenen 5 gig voor 5 euro is 40 euro bovenop mijn 54 euro dat is voor hetzelfde abonnement 94 euro wat andere aan 29 euro krijgen . :bang: :bang:

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 26 okt 2009, 20:09
door proximusboy
29 zal je nooit krijgen aangezien dit om een promo gaat.
34 euro moet wel lukken
ik heb het ook verkregen maar heb wel enorm moeten klagen en zagen en heb dan een email gestuurd.

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 27 okt 2009, 10:51
door snowboylatin
proximusboy schreef:29 zal je nooit krijgen aangezien dit om een promo gaat.
34 euro moet wel lukken
ik heb het ook verkregen maar heb wel enorm moeten klagen en zagen en heb dan een email gestuurd.
34 euro is nog een enorm verschil ik zou nu voor hetzelfde 94 euro moeten betalen . Mij gaat het er ook om dat ze bij een verhuis je voorgaande jaren als klant nietig verklaren . Ik heb toch een abonnement op naam niet op adres :roll:

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 27 okt 2009, 10:56
door Goztow
Ik vind het zelf ook straf, vooral omdat je wel klant bij hen wil blijven. Maar ze zijn nu eenmaal als de dood voor het feit dat te veel mensen zouden opverstappen naar hun ene product dat niet superduur is en een deftige limiet bevat. Dan kunnen ze binnenkort mss zeggen: "zie je wel dat er niet veel interesse is voor dit product"...

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 27 okt 2009, 13:06
door proximusboy
begrijp eigenlijkniet waarom ze nog een go verkopen
maar bij belgacom is dit al altijd zo geweest heb daar nog stage gedaan bij iedere wijziging is het een jaarcontract tenzij het er uitdrukkelijk bijstaat of een optie is.

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 29 okt 2009, 11:28
door snickerke
staat dat van die "automatisch een nieuw jaar contract bij verhuis" ergens vermeld ??

ben nm al een uur aan het zoeken en kan dat tot hier toe nergens vinden (op de belgacom/skynet website).

Re: Generation internet / oplichters bij verhuizing

Geplaatst: 29 okt 2009, 12:27
door proximusboy
Het Contract treedt in werking op de dag dat de
aanvraag door Belgacom wordt aanvaard. Het
Contract wordt gesloten voor een beginduur zoals
vermeld in het Contract maar met een minimum
van één (1) jaar