pff...dommel...
Geplaatst: 21 okt 2009, 15:47
sinds twee jaar tot en met augustus altijd zeer tevreden klant geweest bij dommel...
eind augustus foutje bij belgacom, resultaat: dommel ook afgesloten
neem contact op met dommel (belgacom ondertussen al in orde gebracht ), ze vragen mij opnieuw +-50 euro heractivatiekosten te betalen...da zou het zo snel mogelijk in orde komen, verzekerde de dame aan telefoon mij...
factuurtje komt 15 september aan, ik betaal onmiddellijk, kijk na bij proforma facturen, dommel heeft geld ontvangen de 16de september...
en je kan het al raden, we zijn nu woensdag 21 oktober, en nog steeds geen internet...
heb in die periode al elke week 1 a 2 maal gebeld om te vragen hoe het er nu eigenlijk mee zit...telkens krijg ik het zelfde antwoord,: "we hebben het nagekeken, en het wordt zo snel mogelijk in orde gebracht, nog even geduld, kan goed zijn dat het vandaag in orde komt.", of " we hebben het nogmaals doorgegeven, nog even geduld".
Vandaag was mijn geduld op, en ik zei ook tegen de dame aan telefoon dat ik het beu was keer op keer met hetzelfde antwoord wandelen gestuurd te worden...kreeg als antwoord : als u volgende week belt zal u weer hetzelfde antwoord krijgen...(bitch, sorry voor het woordgebruik, maar da was mijn eerste reactie) Begrijp niet dat een heractivatie zoveel tijd in beslag moet nemen...nagevraagd bij vrienden die ook in die branche zitten en die vinden het ook onbegrijpelijk. ondertussen zitten we al bijna 2 maanden zonder internet, en twordt toch tijd dat dit opgelost word. Heb ook gemeld dat als het volgende week niet opgelost is ik naar de ombudsman stap, want dit kan echt niet meer.
Tis vooral frustrerend gezien we daarvoor nooit problemen hebben gehad met dommel, en altijd zeer vriendelijk geholpen geweest enzo en nu dit...
We zijn het BEU, in elk geval zal ik niemand dommel meer aanraden als dit nog langer aansleept, terwijl ik in het verleden toch al veel van men vrienden heb ovehaald om naar dommel over te stappen.
eind augustus foutje bij belgacom, resultaat: dommel ook afgesloten
neem contact op met dommel (belgacom ondertussen al in orde gebracht ), ze vragen mij opnieuw +-50 euro heractivatiekosten te betalen...da zou het zo snel mogelijk in orde komen, verzekerde de dame aan telefoon mij...
factuurtje komt 15 september aan, ik betaal onmiddellijk, kijk na bij proforma facturen, dommel heeft geld ontvangen de 16de september...
en je kan het al raden, we zijn nu woensdag 21 oktober, en nog steeds geen internet...
heb in die periode al elke week 1 a 2 maal gebeld om te vragen hoe het er nu eigenlijk mee zit...telkens krijg ik het zelfde antwoord,: "we hebben het nagekeken, en het wordt zo snel mogelijk in orde gebracht, nog even geduld, kan goed zijn dat het vandaag in orde komt.", of " we hebben het nogmaals doorgegeven, nog even geduld".
Vandaag was mijn geduld op, en ik zei ook tegen de dame aan telefoon dat ik het beu was keer op keer met hetzelfde antwoord wandelen gestuurd te worden...kreeg als antwoord : als u volgende week belt zal u weer hetzelfde antwoord krijgen...(bitch, sorry voor het woordgebruik, maar da was mijn eerste reactie) Begrijp niet dat een heractivatie zoveel tijd in beslag moet nemen...nagevraagd bij vrienden die ook in die branche zitten en die vinden het ook onbegrijpelijk. ondertussen zitten we al bijna 2 maanden zonder internet, en twordt toch tijd dat dit opgelost word. Heb ook gemeld dat als het volgende week niet opgelost is ik naar de ombudsman stap, want dit kan echt niet meer.
Tis vooral frustrerend gezien we daarvoor nooit problemen hebben gehad met dommel, en altijd zeer vriendelijk geholpen geweest enzo en nu dit...
We zijn het BEU, in elk geval zal ik niemand dommel meer aanraden als dit nog langer aansleept, terwijl ik in het verleden toch al veel van men vrienden heb ovehaald om naar dommel over te stappen.