ik geraak maar niet aangesloten
Geplaatst: 16 okt 2009, 13:12
Hallo,
Ik zit met volgend probleem. In 't kort: Ik probeer internet te krijgen via Dommel, maar 't lukt niet: Ik heb raw copper aangevraagd, ik krijg geen IP address, en nu blijkt dat ik toch kan bellen. Als ik naar mijn gsm bel, verschijnt het telefoonnummer van mijn buren. Dommel wist mij te zeggen dat dit een probleem is bij Belgacom, maar Belgacom zegt dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik zelf geen telefoonnummer heb. Bij Belgacom hebben ze mij al van alles proberen wijsmaken. Er zei me iemand: "u hebt een internet-identificatienummer nodig, dat krijgt u als u naar een belgacom-winkel in uw buurt gaat", maar die mensen vielen uit de lucht en hebben mij terug naar de belgacom-helpdesk gestuurd.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Is er een fout gebeurd in de centrale waar ik op aangesloten ben? Heeft de technieker een fout gemaakt bij het aansluiten van de lijn van aan de straat tot in mijn garage? Is dit volgens jullie iets wat Dommel moet oplossen (ik betaal niks rechtstreeks aan belgacom; alles loopt via Dommel)
Bedankt!
Ik zit met volgend probleem. In 't kort: Ik probeer internet te krijgen via Dommel, maar 't lukt niet: Ik heb raw copper aangevraagd, ik krijg geen IP address, en nu blijkt dat ik toch kan bellen. Als ik naar mijn gsm bel, verschijnt het telefoonnummer van mijn buren. Dommel wist mij te zeggen dat dit een probleem is bij Belgacom, maar Belgacom zegt dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik zelf geen telefoonnummer heb. Bij Belgacom hebben ze mij al van alles proberen wijsmaken. Er zei me iemand: "u hebt een internet-identificatienummer nodig, dat krijgt u als u naar een belgacom-winkel in uw buurt gaat", maar die mensen vielen uit de lucht en hebben mij terug naar de belgacom-helpdesk gestuurd.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Is er een fout gebeurd in de centrale waar ik op aangesloten ben? Heeft de technieker een fout gemaakt bij het aansluiten van de lijn van aan de straat tot in mijn garage? Is dit volgens jullie iets wat Dommel moet oplossen (ik betaal niks rechtstreeks aan belgacom; alles loopt via Dommel)
Bedankt!