Rare uren
Geplaatst: 15 okt 2009, 20:48
Ik kreeg zonet 20:40 een telefoontje van scarlet voor mijn nieuwe router/Digi TV aan te laten sluiten.
De vraag was eigenlijk of een technieker op 6 nov kon langskomen. Ging niet echt, ik stelde een andere datum voor maar ze kon haar agenda niet open ofzo van thuis uit (ze sprak redelijk stil + mijn ouders waren naar tv aan het kijken en het vollume stond weer redelijk hoog dus ik ben niet zeker dat ze thuis zei)
Anyway is dit normaal dat medewerkers nog zo laat werken
In ieder geval "scarlet one + digi" vandaag opnieuw "besteld" nadat niemand contact opnam na mijn eerste telefoontje 2 weken geleden.
En nu zelfde dag nog antwoord, kan het nog verder uit elkaar liggen de service
De vraag was eigenlijk of een technieker op 6 nov kon langskomen. Ging niet echt, ik stelde een andere datum voor maar ze kon haar agenda niet open ofzo van thuis uit (ze sprak redelijk stil + mijn ouders waren naar tv aan het kijken en het vollume stond weer redelijk hoog dus ik ben niet zeker dat ze thuis zei)
Anyway is dit normaal dat medewerkers nog zo laat werken
In ieder geval "scarlet one + digi" vandaag opnieuw "besteld" nadat niemand contact opnam na mijn eerste telefoontje 2 weken geleden.
En nu zelfde dag nog antwoord, kan het nog verder uit elkaar liggen de service