Pagina 1 van 1

Rare uren

Geplaatst: 15 okt 2009, 20:48
door FunkStar
Ik kreeg zonet 20:40 een telefoontje van scarlet voor mijn nieuwe router/Digi TV aan te laten sluiten.

De vraag was eigenlijk of een technieker op 6 nov kon langskomen. Ging niet echt, ik stelde een andere datum voor maar ze kon haar agenda niet open ofzo van thuis uit (ze sprak redelijk stil + mijn ouders waren naar tv aan het kijken en het vollume stond weer redelijk hoog dus ik ben niet zeker dat ze thuis zei)


Anyway is dit normaal dat medewerkers nog zo laat werken :? :eek:


In ieder geval "scarlet one + digi" vandaag opnieuw "besteld" nadat niemand contact opnam na mijn eerste telefoontje 2 weken geleden.
En nu zelfde dag nog antwoord, kan het nog verder uit elkaar liggen de service :D

Re: Rare uren

Geplaatst: 15 okt 2009, 20:55
door Muziekbos
Dat heet telewerken :lol: ze zal tegen haar vriendje gezegd hebben dat ze een avondje vrij was :lol: maar werkte toch in het geniep :lol: :beerchug:

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 00:28
door MisterGasman
Ja, bij mij hebben ze ook een tijdje geleden na 20u gebeld.
In tijden van crisis doen ze alles ;)

Anyway, beter laat dan nooit.

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 06:18
door Muziekbos
MisterGasman schreef:Ja, bij mij hebben ze ook een tijdje geleden na 20u gebeld.
In tijden van crisis doen ze alles ;)

Anyway, beter laat dan nooit.
De helpdesken bij een aantal isp's zijn open tot 22 uur, dus het kan perfect dat men op zo een laat uur nog mensen opbelt. Een (nieuwe) klant is een klant hé.

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 09:50
door FunkStar
nights shifts, zo zot!


nieuwe klant, niet echt gewoon ander abonnement.

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 14:44
door bjorndevos
Gisteren rond 20u10 kreeg ik ook telefoon van scarlet voor 6 november.
Dus komen ze langs op die dag. Ben eens benieuwd.

Greetz

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 15:01
door meon
Is toch niet zo onlogisch? Je belt als mensen thuis zijn. Als ze overdag moeten bellen en antwoordapparaat inspreken, jij moet terugbellen, ... gaat veel te veel tijd overheen en dan is je afspraak dadelijk nog later.

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 15:04
door selder
Niet zo onlogisch? Weet gij wat dat kost aan ne werkgever, zijn werknemers in shiften laten werken?

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 15:33
door meon
Zal vast kosten/baten-analyse aan vooraf gegaan zijn hoor.
De tijd die je kwijt bent met 3-4 telefoontjes zal dat éne laatavond-telefoontje mogelijk overstijgen ...

Re: Rare uren

Geplaatst: 16 okt 2009, 16:59
door FunkStar
Was de technische dienst maar zo laat te bereiken! ;)