Pagina 1 van 1

dommel domicilieringen vragen

Geplaatst: 29 sep 2009, 10:47
door ben2660
is het normaal dat dommel 14 dagen te vroeg een domiciliering van de rekening haalt?
heeft er nog iemand dit voorgehad?

Groetjes,

update:

deze mail heb ik van dommel gekregen:

Geachte,

Via domiciliƫring wordt het geld altijd ongeveer 2 weken voor vervaldatum van de rekening van de klant gehaald.
De betaling wordt daarna in wacht geplaatst en komt enkele dagen voor vervaldag toe op onze rekening.

-----------------------------------------------------
We will not take any further action in this issue until you provide us with updated info via e-mail, web
or by phone at +32 11 920000.
If you do not provide us an update within 7 days after creation of this e-mail, this case will be locked and
permanently closed automatically.

We zullen geen verdere actie in dit ticket ondernemen tot u ons verdere info voorziet via e-mail, web
of via telefoon op +32 11 920000.
Indien u ons geen verdere info bezorgt binnen 7 dagen na het versturen van deze e-mail zal deze case
automatisch geblokkeerd en definitief gesloten worden.
------------------------------------------------------


best regards,
met vriendelijke groeten,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service