Pagina 1 van 1

dommel cityconnect

Geplaatst: 21 sep 2009, 19:11
door ben2660
Beste, moderator
kan u vorige posting van me afsluiten?

Wat betreft mijn verbinding cityconnect.....
ik zat al verschillende dagen te sukkelen omdat ik mijn verbinding niet online kreeg...
vandaag ineens werkt alles(volgens mij stond alles nog niet goed open)

maar met meermaals contact met de dommel helpdesk die me verzekerde dat mijn modem niet kon werken met hun dienst hebben ze een proforma factuur gemaakt voor een modem van hun van (139 euro)
ik heb deze vanmorgend betaald,wat ik dus beter ni had gedaan...

ik heb naar dommel gebeld... en daar zeiden ze me dat ze die aanvraag niet meer konden anuleren...
ik vermelde wel dat deze telefonisch aangevraagt was (14 dagen bedenktijd) ik hoop dat dat geld,? Dommel beweerd dat ik die modem moet aannemen en desnoods verkopen....
Maar dit kan toch niet?

allesinds ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd,dat ik afzie van de aankoop....
kan iemand me vertellen of ik recht heb die modem niet te aanvaarden? helaas wel vandaag betaald)

groetjes,

Re: dommel cityconnect

Geplaatst: 22 sep 2009, 07:59
door liger
Ja hebt gelijk. Nu ga je het moeten uitvechten met dommel.

Re: dommel cityconnect

Geplaatst: 22 sep 2009, 08:51
door Goztow
Wettelijk gezien ben je in je recht, dacht ik. Zolang je aangetekend (best met ontvangstbevestiging) binnen de 7 dagen afstand doet van je telefonische aankoop. kijk maar eens voor meer info bij het ministerie van Volksgezondheid.

Maar om Dommel de wet "op te leggen", moet je al redelijk vroeg opstaan :P.

Re: dommel cityconnect

Geplaatst: 22 sep 2009, 09:58
door dmi
belt naar uwen bank en zegt dat ze de betaling moeten annuleren !

Re: dommel cityconnect

Geplaatst: 22 sep 2009, 10:04
door Klant
Da's wel mooi, dat ze zeggen dat je een modem met custom firmware maar moet verkopen.

Re: dommel cityconnect

Geplaatst: 28 sep 2009, 09:17
door rogelsanchez
Iedreen heeft het recht zijn aankoop binnen de 7 dagen te annuleren. Het is zelfs wettelijk verplicht dit op elke bestelbon te vermelden, anders is de bestelling gewoon ongeldig. Daar zijn intussen al voldoende rechterlijke uitspraken over geweest.

De beste informatiebron is Test Aankoop (als je lid bent of iemand kent die lid is). Deze website geeft ook wat interssante informatie:
http://www.plusmagazine.be/nl/rechtenge ... aankoop-/2