dommel cityconnect
Geplaatst: 21 sep 2009, 19:11
Beste, moderator
kan u vorige posting van me afsluiten?
Wat betreft mijn verbinding cityconnect.....
ik zat al verschillende dagen te sukkelen omdat ik mijn verbinding niet online kreeg...
vandaag ineens werkt alles(volgens mij stond alles nog niet goed open)
maar met meermaals contact met de dommel helpdesk die me verzekerde dat mijn modem niet kon werken met hun dienst hebben ze een proforma factuur gemaakt voor een modem van hun van (139 euro)
ik heb deze vanmorgend betaald,wat ik dus beter ni had gedaan...
ik heb naar dommel gebeld... en daar zeiden ze me dat ze die aanvraag niet meer konden anuleren...
ik vermelde wel dat deze telefonisch aangevraagt was (14 dagen bedenktijd) ik hoop dat dat geld,? Dommel beweerd dat ik die modem moet aannemen en desnoods verkopen....
Maar dit kan toch niet?
allesinds ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd,dat ik afzie van de aankoop....
kan iemand me vertellen of ik recht heb die modem niet te aanvaarden? helaas wel vandaag betaald)
groetjes,
kan u vorige posting van me afsluiten?
Wat betreft mijn verbinding cityconnect.....
ik zat al verschillende dagen te sukkelen omdat ik mijn verbinding niet online kreeg...
vandaag ineens werkt alles(volgens mij stond alles nog niet goed open)
maar met meermaals contact met de dommel helpdesk die me verzekerde dat mijn modem niet kon werken met hun dienst hebben ze een proforma factuur gemaakt voor een modem van hun van (139 euro)
ik heb deze vanmorgend betaald,wat ik dus beter ni had gedaan...
ik heb naar dommel gebeld... en daar zeiden ze me dat ze die aanvraag niet meer konden anuleren...
ik vermelde wel dat deze telefonisch aangevraagt was (14 dagen bedenktijd) ik hoop dat dat geld,? Dommel beweerd dat ik die modem moet aannemen en desnoods verkopen....
Maar dit kan toch niet?
allesinds ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd,dat ik afzie van de aankoop....
kan iemand me vertellen of ik recht heb die modem niet te aanvaarden? helaas wel vandaag betaald)
groetjes,