Telefoonkosten
Geplaatst: 15 sep 2009, 16:25
Vorige week ene nieuwe proforma gekregen van €15 ivm telefoonkosten van homeconnect:
ik zie data van juli augustus en september.
Ik dacht dat de kosten van juli alreeds betaald waren in de maand augustus, dan kreeg ik nl ook een betaling ivm telefoonkosten.
Tevens heb ik mijn abo op 23 aug opgezegd, maar er zijn nog telefoonkosten aangerekend voor september(telefoon bleef werken en blijkbaar is er dan nog gebeld geweest..).
Moet ik nu dat volledige bedrag betalen,aangezien die van juli volgens mij betaald zijn, en ik geen telefonie meer wou vanaf 23 aug?
*edit: even de vorige factuur erbij gehaald: op 6 aug heb ik betaald voro de gespreken van 7 juli tot 5 aug.
De nieuwe factuur van september begint OPNIEUW bij die 7e juli. Dus volgens dommel zou ik dat nog es opnieuw moeten betalen .
T'is de eerste keer dat ik die telefoonfactuur deftig bekijk en vergelijk, dus wie weet of het wel goed was in't verleden.. Anyways, ze kunnen de hoogsten boom in, want ze hebben die extra maand ook nog niet terugbetaald. In ticket zeggen ze dat ze vandaag gereplied hadden hiervoor, riight. Niets ontvangen natuurlijk, zeveraars dat het zijn.
Telenet ftw
ik zie data van juli augustus en september.
Ik dacht dat de kosten van juli alreeds betaald waren in de maand augustus, dan kreeg ik nl ook een betaling ivm telefoonkosten.
Tevens heb ik mijn abo op 23 aug opgezegd, maar er zijn nog telefoonkosten aangerekend voor september(telefoon bleef werken en blijkbaar is er dan nog gebeld geweest..).
Moet ik nu dat volledige bedrag betalen,aangezien die van juli volgens mij betaald zijn, en ik geen telefonie meer wou vanaf 23 aug?
*edit: even de vorige factuur erbij gehaald: op 6 aug heb ik betaald voro de gespreken van 7 juli tot 5 aug.
De nieuwe factuur van september begint OPNIEUW bij die 7e juli. Dus volgens dommel zou ik dat nog es opnieuw moeten betalen .
T'is de eerste keer dat ik die telefoonfactuur deftig bekijk en vergelijk, dus wie weet of het wel goed was in't verleden.. Anyways, ze kunnen de hoogsten boom in, want ze hebben die extra maand ook nog niet terugbetaald. In ticket zeggen ze dat ze vandaag gereplied hadden hiervoor, riight. Niets ontvangen natuurlijk, zeveraars dat het zijn.
Telenet ftw