Pagina 1 van 1
SKYNET USERS UNITE
Geplaatst: 04 feb 2004, 11:30
door goldrider
sinds een paar dagen sukkelen alle skynet gebruikers ferm met de DNS server..dit merk je aan bepaalde sites of forums die niet meer opgaan
ik heb vandaag een klachten mail gestuurt naar skynet en hopelijk krijg ik een ernstig antwoordt van hoe en wanneer deze tech problemen opgelost zijn..deze problemen zijn al bekent van voor 30/1 en skynet heeft nog niks gedaan op ze optelossen..als zijn klanten laat hij gewoon in de kou staan terwijl wij een mega duur abonnement betalen
de vraag is kunnen wij als gebruikers er iets aan doen?
worden wij gecompenseert met iets want velen van ons kunnen niet surfen naar waar wij willen (eigen websites enz)
klachten sturen naar
[email protected]
grts goldrider
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=36859
[mod="SeNsEi Ze0n"]ff crosspost verwijderd en de bijkomende info hierbij gezet[/mod]
Geplaatst: 04 feb 2004, 11:52
door FlyingDoc
Hoi,
Je hebt het over users.skynet.be....
Wel het is niet correct te zeggen dat Skynet er niets aan doet, ze zijn wel degelijk bezig de problemen op te lossen.
Greetz,
Fly
Geplaatst: 04 feb 2004, 12:33
door Akira
hmm je bent ook wel geen kampioen in spellen zekers?:)
ik heb nix van problemen, mss moet je de juiste url in typen
waarom zouden we ons moeten verenigen? als je skynet vergelijkt met scarlet mag je best tevreden zijn met wat je hebt, en begin nu niet over compensaties dat ze dat bij A2F doen okee maar Skynet heeft +700000 klanten als hij ze allemaal moet vergoeden...sja begin er maar aan, groot verlies trouwens! slecht idee dus, en iedere isp heeft soms wel eens problemen met eigen servers, je moet me niet wijsmaken dat jezelf nooit problemen gehad hebt met je pc?
Geplaatst: 04 feb 2004, 13:03
door goldrider
hmm je bent ook wel geen kampioen in spellen zekers?
dat kan idd wel zijn..probeer anders eens of je op deze sites geraakt als skynet fan..
http://www.mp3xplosion.com/
en moet ik er zulke nog meer hebben?? 'k vind het wel simpel dat je niet in ziet dat skynet zolang over doet om deze problemen op telossen..wat ga je doen als je verbinding uit valt voor een paar dagen en je hoort op de helpdesk dat er aan gewerkt wordt al meer dan een week..Ik heb het recht om te surfen naar waar ik wil..en als abonee heb ik het recht op een degelijk antwoordt wanneer er problemen zijn niet het vage elke dag van ''er wordt aan gewerkt''
grts goldrider
trouwens als er problemen zijn met mijn pc worden die direct opgelost maar ja ik heb 2 handen op mijn lijf die willen werken en een kopke op mijn lijf die weet wat hij doet
aan de mod en admin..sorry voor de crosspost
Geplaatst: 04 feb 2004, 13:12
door Gast
Bij mijn werkt ie wel ik heb adsl planet internet (NL)
me vriendin heeft ook belgacom /skynet en die raakt ook niet op die site
ook niet op
www.kicknbeatz.net
Waanschijndelijk is of heeft te maken met DNS updates van belgacom / skynet maar wanneer word dat gedaan en wanneer word het gefixed
maar zoals ik net al zei bij mijn doet ie het wel
Grtz
probleem
Geplaatst: 04 feb 2004, 13:15
door sweety
hey,
ik heb inderdaad ook problemen om op sommige sites te komen
kgeraak er namelijk helemaal niet meer op op sommige sites en dan nog mijn verbinding die 2 dage uitvalt
dit is verre van leuk hopelijk kunne jullie er snel iets aan doen.
grtz sweety
Geplaatst: 04 feb 2004, 13:20
door FlyingDoc
goldridder,
tja een probleempje op jouw computer kan je niet vergelijken met de ev. problemen bij een provider hé...
De sites die je hier geeft gaan dus NIET over users.skynet.be maar sites die ergens anders zijn gehost, dus niets te maken met users.skynet.be
Tevens kan je ook niet zeggen of dit probleem bij Skynet zelf ligt hé!!
Greetz,
Fly
Geplaatst: 04 feb 2004, 18:22
door Slekken
FlyingDoc schreef:Je hebt het over users.skynet.be....
Wel het is niet correct te zeggen dat Skynet er niets aan doet, ze zijn wel degelijk bezig de problemen op te lossen.
Dat kan goed zijn, en ik kan er ook begrip voor opbrengen dat er soms wat problemen zijn. Dat komt namelijk bij elke ISP wel eens voor. Waar ik wel problemen mee heb is de gebrekkige communicatie naar de abonnees toe. Op de statuspagina staat dan bijvoorbeeld dat er geen problemen meer zijn met de userpages terwijl die wel nog offline zijn.
Greetz
Geplaatst: 04 feb 2004, 21:45
door gimic
yo,
beide urls die hier gepost staan zijn afkomstig van dezelfde servers "Digital WireWorks Inc." misschien ligt het probleem bij hen...
Ik kan zelfs niet pingen naar hen, terwijl andere provider wel kan pingen naar hun main server...
/copy
Pinging 69.1.76.109 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
/paste
Greetz
Gimic
Geplaatst: 05 feb 2004, 11:40
door deej
werkt perfect hoor:
Pinging 69.1.76.109 with 32 bytes of data:
Reply from 69.1.76.109: bytes=32 time=180ms TTL=48
Reply from 69.1.76.109: bytes=32 time=180ms TTL=48
Reply from 69.1.76.109: bytes=32 time=182ms TTL=48
Reply from 69.1.76.109: bytes=32 time=182ms TTL=48
Ping statistics for 69.1.76.109:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 180ms, Maximum = 182ms, Average = 181ms
Provider is EDPNet
Geplaatst: 07 feb 2004, 12:04
door The Oddity
Ik snap het niet goed waarover hier nu eigenlijk geklaagd is, maar kom effe paar tips mee geven:
Als het effectief aan de DNS van Skynet ligt, dan kan dat probleem in principe maar een 24h duren totdat de dns servers zijn geupdate. Dan kan ten gevolge van een wijziging van de site zelf zijn.. die een server migratie doet en de dns moet aangepast worden van ip ofzo...
Maar ons groeperen voor een DNS probleem? Hmm mijn bedenkingen bij. Ik zou eerder ff reageren op de webspace problems dan.
Enfin, als je nog eens problemen hebt, probeer dan eens te surfen op ip zelf ipv domainname, dan weet je direct of het een dns probleem of een andere probleem is.
ps: off-topic gedoe eruit gehaalt. Pls keep it on topic.
Geplaatst: 17 maa 2004, 17:54
door Begasus
Misschien wat laat maar problemen lagen volgens mij niet aan DNS server maar aan de webservers van Skynet ... Had toen ook verschikkelijk veel last met mijn eigen site en ftp was een ware marteling .. na herhaaldelijk mailen met skynet kreeg ik uiteindelijk een antwoord dat er gewerkt werd aan de servers .. Een goede zaak maar toch iets waar ze ons op voorhand toch even konden op de hoogte stellen ... op die wijze kan je dan nog een backup maken ofd voor dat het effectief mis kan lopen of dat je op zijn minste op de hoogte zijn van de werken ...
Had er enkele gepeperde mailtjes voor over gehad