Mobiel Internet (Internet One)
Geplaatst: 31 aug 2009, 17:09
Ik krijg praktisch alleen verbinding met GPRS, nooit bijna met UMTS en de kwaliteit van die GPRS verbinding is zo slecht dat die enorm veel keer erger is dan het vroegere dial-up. Minuten voor een pagina ingeladen wordt, soms geen connectie, ga zo maar door. Ik ben het nu aan het testen... echt met haken en ogen.
Antwoord van de klantendienst = dat het bereik niet overal goed is. Dus ik ga erop in dat de dienstverlening dan eigenlijk niet kan gegarandeerd worden enz. en men vindt er op den duur niet beter op van de telefoon in te gooien. Dus ik bel terug: men wordt kwaad en gooit in. Ik bel nog eens terug (had al moeten reclameren voor ADSL ook) en ik kan Belgacom nu niet meer bereiken... is dat de manier van doen tegenwoordig of is dat alleen bij mij?
Antwoord van de klantendienst = dat het bereik niet overal goed is. Dus ik ga erop in dat de dienstverlening dan eigenlijk niet kan gegarandeerd worden enz. en men vindt er op den duur niet beter op van de telefoon in te gooien. Dus ik bel terug: men wordt kwaad en gooit in. Ik bel nog eens terug (had al moeten reclameren voor ADSL ook) en ik kan Belgacom nu niet meer bereiken... is dat de manier van doen tegenwoordig of is dat alleen bij mij?