VDSL2 Disconnects savonds
Geplaatst: 30 aug 2009, 22:16
Hallo
Ik heb sinds kort dommel, en na problemen te hebben gehad met mijn snelheid (repair profiel) heb ik nu regelmatig dat mijn vdsl status disconnected is voor een paar uren. Dit is altijd savonds. (als de helpdesk gesloten is)
Ik heb hiervoor elke keer een case geopend bij dommel, om dan smorgens als ze beginnen te werken op de helpdesk een antwoord te krijgen in de zin van: wij hebben u lijn getest en alles is ok. case closed.
Natuurlijk is alles smorgens inorde, maar dat lost het feit niet op dat ik savonds elke uren zonder internet zat.
Ik dacht eerst dat dit maar een tijdelijke situatie was omdat ik problemen had met mijn profiel, maar het is intussen 3 keer gebeurd.
Zijn er nog mensen die dit gehad hebben? Wat kan ik doen aan het feit dat ze smorgens de case gewoon sluiten omdat het op dat moment inorde is?
Groetjes
Steven
Ik heb sinds kort dommel, en na problemen te hebben gehad met mijn snelheid (repair profiel) heb ik nu regelmatig dat mijn vdsl status disconnected is voor een paar uren. Dit is altijd savonds. (als de helpdesk gesloten is)
Ik heb hiervoor elke keer een case geopend bij dommel, om dan smorgens als ze beginnen te werken op de helpdesk een antwoord te krijgen in de zin van: wij hebben u lijn getest en alles is ok. case closed.
Natuurlijk is alles smorgens inorde, maar dat lost het feit niet op dat ik savonds elke uren zonder internet zat.
Ik dacht eerst dat dit maar een tijdelijke situatie was omdat ik problemen had met mijn profiel, maar het is intussen 3 keer gebeurd.
Zijn er nog mensen die dit gehad hebben? Wat kan ik doen aan het feit dat ze smorgens de case gewoon sluiten omdat het op dat moment inorde is?
Groetjes
Steven