Belgacom technieker MOET langskomen
Geplaatst: 09 aug 2009, 19:31
Beste forumleden,
Sinds kort heb ik de overstap aangevraagd van dxadsl naar scarlet. Onlangs kreeg ik netjes een mail van Scarlet dat er opnieuw (ik ben onlangs verhuisd naar een nieuw appartement) een technieker moest langskomen van Belgacom om "alles in orde te maken".
Waarom is dit in godsnaam nodig, aangezien:
1. in april er reeds een Belgacomtechnieker is langsgekomen, die een nieuw aansluitdoosje heeft geplaatst + alles heeft getest
2. dxadsl een reseller is van Scarlet, en dit dus onmiddellijk zou moeten werken (ik hoef momenteel maar mijn login/wachtwoord te veranderen in mijn modem, en ik kan met beiden perfect op internet)
Dus opnieuw een dag verlof aanvragen op het werk (en hopen dat dit kan/lukt), voor iets dat in mijn ogen onnodig is...
Sinds kort heb ik de overstap aangevraagd van dxadsl naar scarlet. Onlangs kreeg ik netjes een mail van Scarlet dat er opnieuw (ik ben onlangs verhuisd naar een nieuw appartement) een technieker moest langskomen van Belgacom om "alles in orde te maken".
Waarom is dit in godsnaam nodig, aangezien:
1. in april er reeds een Belgacomtechnieker is langsgekomen, die een nieuw aansluitdoosje heeft geplaatst + alles heeft getest
2. dxadsl een reseller is van Scarlet, en dit dus onmiddellijk zou moeten werken (ik hoef momenteel maar mijn login/wachtwoord te veranderen in mijn modem, en ik kan met beiden perfect op internet)
Dus opnieuw een dag verlof aanvragen op het werk (en hopen dat dit kan/lukt), voor iets dat in mijn ogen onnodig is...