heb ik al een dommel aansluiting?
Geplaatst: 05 aug 2009, 19:37
Hi
Ik heb enkele vraagjes ivm mijn overstap van belgacom adsl naar dommel cityconnect plus. Ik heb momenteel belgacom adsl zonder vaste lijn (samen met belgacom tv in zo'n pack).
Enkele dagen geleden heb ik me echter aangesloten op dommel cityconnect plus (raw copper, zonder vaste lijn) via hun website. Na het nodige papierwerk en betalingen kreeg ik vandaag een mail waarin stond dat ik een bezoekje van hun technicus kan verwachten op 13/08. In diezelfde mail staan ook mn inloggegevens en de instellingen voor de modem. Er wordt me in de mail gevraagd zo snel mogelijk die instellingen in te voeren in de modem en gezegd dat ik mn abonnement bij mn huidige isp kan opzeggen.
Nu vraag ik mij af op ik effectief al via mn dommelabonnement kan surfen, nog voor de technicus langs is geweest, aangezien ze me vragen onmiddelijk mn modem in te stellen. Ik krijg internet echter niet aan de praat als ik mn modem instel met de dommel gegevens. (ook niet na firmware update edm, de modem in kwestie is die van belgacom, philips adsl modem multiservices pstn voice v2 CIA6720NB/18)
Is het normaal dat ik nog niet kan surfen via dommel of ligt het aan de modem/mijn onkunde hem fatsoenlijk ingesteld te krijgen? Als ik me inlog op hun site staat dat alle "pakketten" actief zijn.
dank bij voorbaat!
Ik heb enkele vraagjes ivm mijn overstap van belgacom adsl naar dommel cityconnect plus. Ik heb momenteel belgacom adsl zonder vaste lijn (samen met belgacom tv in zo'n pack).
Enkele dagen geleden heb ik me echter aangesloten op dommel cityconnect plus (raw copper, zonder vaste lijn) via hun website. Na het nodige papierwerk en betalingen kreeg ik vandaag een mail waarin stond dat ik een bezoekje van hun technicus kan verwachten op 13/08. In diezelfde mail staan ook mn inloggegevens en de instellingen voor de modem. Er wordt me in de mail gevraagd zo snel mogelijk die instellingen in te voeren in de modem en gezegd dat ik mn abonnement bij mn huidige isp kan opzeggen.
Nu vraag ik mij af op ik effectief al via mn dommelabonnement kan surfen, nog voor de technicus langs is geweest, aangezien ze me vragen onmiddelijk mn modem in te stellen. Ik krijg internet echter niet aan de praat als ik mn modem instel met de dommel gegevens. (ook niet na firmware update edm, de modem in kwestie is die van belgacom, philips adsl modem multiservices pstn voice v2 CIA6720NB/18)
Is het normaal dat ik nog niet kan surfen via dommel of ligt het aan de modem/mijn onkunde hem fatsoenlijk ingesteld te krijgen? Als ik me inlog op hun site staat dat alle "pakketten" actief zijn.
dank bij voorbaat!