Pagina 1 van 1
cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 14:15
door nunji
Sinds donderdagnacht is mijn cityconnect plots offline gegaan, ik dacht dat het weer een zoveelste disconnect was maar nee, hij blijft offline liggen. Het rare is dat mijn router/modem (edimax AR7084A) alle lichtjes vertoont zoals ze normaal zijn.. Ik zit dan uiteraard al enkele dagen te prutsen in mijn router/modem en als ik hem op PPPoE zet met een vpi/vci van 8/35 dan wilt hij nog altijd niet connecten, maaaaaar, bij de status pagina van mijn router staat er wel de waarden zoals ze zijn (snr margin, line attenuation & data rate)
Ik weet echt niet wat er verkeerd is, heb zowat alles al geprobeerd.. En de helpdesk van dommel is zo crappy, der is geen telefoonnummer als helpdesk maar wel van die e-mail 'cases'. En het probleem is dat ik mijn internet nu dringend nodig heb.. Desnoods moet ik overstappen naar telenet ofzo.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 14:21
door awats73
011/92 00 00 dan 1 en 2 drukken. Kom je bij de helpdesk en dan probeer je het best iemand van de technische dienst te pakken te krijgen.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 15:02
door nunji
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 15:18
door jke
Ik zit sinds donderdag ook al zonder cityconnect.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 17:22
door nunji
werkt plots terug
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 03 aug 2009, 17:46
door Zambo
jke schreef:Ik zit sinds donderdag ook al zonder cityconnect.
Dommel om zo ver mogelijk weg van te blijven.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 06 aug 2009, 19:32
door jke
Sinds vandaag weer geen internet, we worden er precies elke donderdag afgesmeten.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 06 aug 2009, 20:43
door Patje
Zambo schreef:jke schreef:Ik zit sinds donderdag ook al zonder cityconnect.
Dommel om zo ver mogelijk weg van te blijven.
Ja ze willen het niet geloven, ow en het kost maar 30 € per maand he!
(mooie reclame)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
iedere donderdag Happy Hour precies.
Ik betaal liever iets meer per maand, dan heb je iets goed.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 06 aug 2009, 20:48
door Zambo
jke schreef:Sinds vandaag weer geen internet, we worden er precies elke donderdag afgesmeten.
Reden genoeg om op te zeggen en te veranderen. Dit is geen service, dit getuigt van weinig tot geen respect voor hun klanten (dus voor u) van dit bedrijf. Dit is ondertussen genoegzaam bekend dat Dommel een bedrijf is om ver van weg te blijven. Forum staat vol met berichten van hun slechte werking. Hun praktijken zijn ondertussen niet meer verdedigbaar.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 07 aug 2009, 18:55
door biebel
Persoonlijk heb ik tot nog toe minder problemen gehad met dommel dan met elke andere provider die ik al heb gehad, op chello na dan, waar heb ik namelijk ook nooit een probleem mee gehad heb.
Misschien ga ik wel anders piepen als ik wel met problemen word geconfronteerd, maar tot nog toe ben ik uiterst tevreden over mijn cityconnect lijntje en dit met een cheapo am200 modempje ipv die siemens die echt overkill is om alleen als modem te dienen.
Ik wil hiermee geen afbreuk doen aan de terechte klachten op dit forum, maar het is niet alleen kommer en kwel bij dommel.
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 10:38
door jke
Blijkbaar gaf mijn lijn aan dat ik 4km van de centrale zit hoewel ik maar 2km ervan zit.
Ook heeft dommel gezegd dat ze aan cityconnect aan het werken zijn in Antwerpen.
Blijkbaar waren er ook problemen met men DSLAM.
Denk dat ik uitgerekend een week non stop internet had, nu valt het om de minuut weg.
Ik betaal maar 22€ per maand, zal de service er dus maar bijnemen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 10:39
door Goztow
Voor 15 euro per maand geef ik je een Internetverbinding die af en toe eens werkt. Deal?
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 10:52
door jke
Is dat dan ook met newsgroups en 200gig dl limiet per maand?
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 11:23
door Goztow
jke schreef:Is dat dan ook met newsgroups en 200gig dl limiet per maand?
Jaja, maar alleen als ze werken, hé!
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 11:28
door jke
Welke provider is dat dan?
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 11:49
door Goztow
Ik denk dat je de irnoie gemist hebt...
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 17 aug 2009, 12:03
door jke
Ik vermoede al zoiets
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 22 aug 2009, 21:43
door jke
Standaard antwoord van dommel is "Heeft u de modem al eens aan en uit gezet".
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 23 aug 2009, 10:02
door Teebee
Standard antwoord op die vraag is: Ja, Heb em zelfs al eens buiten gesmeten, en nog steeds werkt ie niet
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 23 aug 2009, 10:15
door Patje
Teebee schreef:Standard antwoord op die vraag is: Ja, Heb em zelfs al eens buiten gesmeten, en nog steeds werkt ie niet
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
En zelfs een Harde reset met een Hamer en doet het nog niet ...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 23 aug 2009, 11:23
door on4bam
jke schreef:Standaard antwoord van dommel is "Heeft u de modem al eens aan en uit gezet".
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
The ITcrowd:
Have you switched it off and on again?
Is it plugged in?
Re: cityconnect al 4dagen offline
Geplaatst: 23 aug 2009, 13:22
door destertjes
Och Arme ! !
Zo bashen op een van niets wetende dommeL,waar heeft hem da toch verdiend,hé ? ?