Pagina 1 van 1

Beschikbaarheid

Geplaatst: 18 jul 2009, 01:13
door krisken
Beste,

Momenteel heb ik een adslverbinding van dxADSL. Ik ben wat aan het rondkijken voor misschien betere opties, en wou Dommel een kans geven.
Vol hoop klik ik op "beschikbaarheid" en tada ik krijg...niks!

Ik heb gewoon aangegeven dat ik geen actieve telefoonlijn heb, en dus mijn naam/adres ingegeven.
Na een minuutje zoeken...kom ik terug bij de vraag of ik een actieve lijn heb :s

Iemand die weet dus waar ik het kan vinden?

Re: Beschikbaarheid

Geplaatst: 18 jul 2009, 01:23
door Jippe
Dat 'beschikbaar' moet je met een korreltje zout nemen. Zo zou ik over adsl2+ kunnen beschikken, maar in werkelijkheid krijg ik het niet. Alles zou afhangen van Belgacom: of ze willen dus. Best is even te bellen naar Dommel om exact te weten of Dommel beschikbaar is bij U.
Zelfde geldt voor VDSL2.
Om 'Homeconnect-klant' te worden kan je beter afwachten, want terwijl andere abonnementen al kunnen genieten van VDSL2 boeren de meeste homeconnecters nog op de gewone adsl, 4.6mbits (homeconnect zou, volgens mij, beter kunnen werken met een hogere snelheid), hoelang dat nog zo zal zijn weet niemand want andere abonnementen krijgen voorrang.

Re: Beschikbaarheid

Geplaatst: 18 jul 2009, 02:53
door liger
welke soort verbetering zoek je eigenlijk?

Re: Beschikbaarheid

Geplaatst: 18 jul 2009, 08:43
door manu
HomeConnect of VOIP-telefonie zijn echt geen aanraders, zelfs niet met een hogere snelheid. Kijk naar de problemen die geregeld opduiken met tele2 of in Nederland met KPN Internetplusbellen. Belgacom heeft zijn dienst iTalk stopgezet omwille van de vele problemen.
Hoe je het ook draait of keert: de klassieke vaste telefonie is en blijft de meest betrouwbare.

Re: Beschikbaarheid

Geplaatst: 18 jul 2009, 13:40
door krisken
VOIP loopt hier reeds met 3starsnet.
Verbetering in de vorm van minder betalen :-)