Voortdurend sites die niet bereikbaar zijn

Plaats reactie
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Het is weer van dat, om de minuut of zo krijg je de error server whatever.maaktnietuit kan niet gevonden worden.
Overgeschakeld naar alternatieve DNS server en geen problemen meer.
Het begint serieus mijn voeten uit te hangen bij Tele2, met de helpdesk mocht ik nooit echt problemen ondervinden en de aanwezigheid van i320 hier maakt ook veel goed maar toch, het is practisch alle dagen iets de laatste tijd.

De factuur voor juni mocht ik nog niet ontvangen, zou het een commerciele geste zijn die men mij is vergeten mee te delen?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Die factuur hebben we hier ook nog niet gekregen. Wat me hierin een beetje stoort is dat ze die factuur geantidateerd opstellen en daarna zeer snel domiciliëren. Dit lijkt me zelfs niet wettelijk. Vrijdagnamiddag zou ons telefoonnummer niet bereikbaar geweest zijn vanuit een Telenetnummer. Anderzijds idem totaal geen klagen over de helpdesk en 320i.

Ach, misschien wordt het tijd om andere zaken te overwegen. (sneller voor minder)
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Dfrog schreef:
Ach, misschien wordt het tijd om andere zaken te overwegen. (sneller voor minder)


Die lagen hier na 2 maanden al buiten, hun adsl lag er meer uit dan het werkte en de helpdesk kon niet beter dan hautain afschepen als ze geen antwoord op de vraag wisten (of mochten geven).
Die komen er bij mij niet meer in.
Ik zie het nog even aan maar als het zo blijft (van wat door tele2 op de site aangeboden werd;12 Mbps->5Mbps, geen nieuwsgroepen, DNS server die s*ckt; blijft in feite maar 1/3 meer over) is deze jongen ook weg bij tele2.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”