sx 762 en homeconnect
Geplaatst: 09 jul 2009, 13:09
Ja, ik weet het... er is al een homeconnect thread aan de gang maar toch....
Sinds 11 mei bezit ik de homeconnect box en ben ik de modem aan het gebruiken. Is wel een plezierig ding tot ik een 2 weken geleden merkte dat dat ding om de +- 31 uur zichzelf opnieuw opstart. (nog mensen die daar last van hebben?)
Verder heb ik in juni dan homeconnect aangevraagd en sinds vorige week is deze actief. Keurig een brief aangekregen van belgacom dat mijn nummer actief zou worden bij een andere operator zodra ik van de andere operator bericht zou krijgen. Ik kan intussen via dommel bellen, maar ik kan blijkbaar niet gebelt worden. Ook de homelink software blijkt het niet te doen. (nog mensen die daar last van hebben?)
Ik word wel goed begeleid via de helpdesk, maar cru gezegd is het wel een beetje frapant dat in zekere zin iedere keer dat ik de helpdesk bel de modem gereset dient te worden, de instellingen opnieuw overlopen, etc etc etc zodat ik dan weer keer op keer m'n eigen instellingen opnieuw moet invoeren achteraf voor m'n netwerk wat dan weer als gevolg zou hebben dat de homelink software de siemens niet meer ziet (tenzij ik tijdelijk de siemens weer terug zet naar 192.168... met het gebruikelijke wachtwoord).
Ik heb niets tegen dommel en ben sinds enkele jaren een tevreden klant, maar.... andere gebruikers met dezelfde problemen kunnen zich inbeelden dat dit een vrij irritante situatie is.
PS: kreeg ook van dommel door dat er naar het voip gedeelte wordt gekeken en mogelijk volgende week de mensen met een mogelijke echo en dergelijke op hun lijn hier geen last meer van zouden mogen hebben.
Sinds 11 mei bezit ik de homeconnect box en ben ik de modem aan het gebruiken. Is wel een plezierig ding tot ik een 2 weken geleden merkte dat dat ding om de +- 31 uur zichzelf opnieuw opstart. (nog mensen die daar last van hebben?)
Verder heb ik in juni dan homeconnect aangevraagd en sinds vorige week is deze actief. Keurig een brief aangekregen van belgacom dat mijn nummer actief zou worden bij een andere operator zodra ik van de andere operator bericht zou krijgen. Ik kan intussen via dommel bellen, maar ik kan blijkbaar niet gebelt worden. Ook de homelink software blijkt het niet te doen. (nog mensen die daar last van hebben?)
Ik word wel goed begeleid via de helpdesk, maar cru gezegd is het wel een beetje frapant dat in zekere zin iedere keer dat ik de helpdesk bel de modem gereset dient te worden, de instellingen opnieuw overlopen, etc etc etc zodat ik dan weer keer op keer m'n eigen instellingen opnieuw moet invoeren achteraf voor m'n netwerk wat dan weer als gevolg zou hebben dat de homelink software de siemens niet meer ziet (tenzij ik tijdelijk de siemens weer terug zet naar 192.168... met het gebruikelijke wachtwoord).
Ik heb niets tegen dommel en ben sinds enkele jaren een tevreden klant, maar.... andere gebruikers met dezelfde problemen kunnen zich inbeelden dat dit een vrij irritante situatie is.
PS: kreeg ook van dommel door dat er naar het voip gedeelte wordt gekeken en mogelijk volgende week de mensen met een mogelijke echo en dergelijke op hun lijn hier geen last meer van zouden mogen hebben.