Pagina 1 van 1

disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 20:17
door AeroFury
Sinds een paar dagen terug geregeld disconnects in regio Kortrijk. Als ik kijk naar m'n routerpagina zie ik nochtans "Connected" staan en alle lampjes branden ook, dus heb geen idee waar het aan kan liggen (DNS?). Wanneer ik terug ben van op reis (eind juni) ben ik dan ook van plan om over te stappen naar telenet, zeker omdat er nu terug een actie lopende is waardoor je een quasi gratis installatie krijgt, hopelijk kunnen ze mij daar garanderen dat ik niet om de haverklap zonder internet zit. :bang:

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 20:24
door devilkin
Vandaag vlieg ik er hier in 053 ook regelmatig uit. Modem geeft 'up' aan, maar voorts... niks.

DNS is het niet, ik geraak ook niet op IP buiten.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 20:39
door Software
Hier ook 056. Sinds een uur of 2-3 steeds disconnects.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 20:43
door Jethz
Het zou mij niet verwonderen dat de werken bij Belgacom er opnieuw voor iets tussenzitten.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 20:56
door Duo
Torhout hier, ook al de hele dag aan en uit. Van 't een naar 't andere.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 22:43
door yama
hier voorlopig geen disconnects ook regio 056

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 13 jun 2009, 23:41
door Furon
Regio 056, talloze disconnects gehad vanaf 14:00 ofzo, nu lijkt het 'stabiel'. De lampjes van mij modem bleven wel branden, en ik kon pas terug verbinding met internet als ik mijn modem uit- en aanzette, anders bleef mij toegang op 'Enkel lokaal' staan. 2de weekend op rij met problemen, *zucht* -_-

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 08:22
door Muziekbos
AeroFury schreef: hopelijk kunnen ze mij daar garanderen dat ik niet om de haverklap zonder internet zit. :bang:
ADSL is heel gevoelig voor al zo'n zaken plus daarenboven zitten ze met een monopolist Belgacom die alles in handen heeft om de concurrentie te doden en er ook niet van terug schrikt om te handelen in die zin.

Met de kabel nog nooit zonder internet gezeten in al die jaren dat ik klant ben.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 09:48
door devilkin
Vandaag precies weer prijs?

Krijg wel sync, maar verder...

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 09:54
door Quincy
Duo schreef:Torhout hier, ook al de hele dag aan en uit. Van 't een naar 't andere.
Zelfde probleem hier (ook Torhout). Gisteren de hele tijd disconnects, vandaag helemaal geen internet meer (lampje brandt niet en ik krijg geen verbinding in router).

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 10:41
door dannyict
Vandaag regio 09 ook geen internet meer (uit rond 9.30u voordien wel). Wel synck en dan geeft de modem aan dat er geen ipadress kan verkregen worden
Raar.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 10:46
door logion
Idem hier, wel synch maar geen verbinding.
Volgens mij is er iets fout met hun authentificatie server ofzo.
locatie:Zwijnaarde, Gent Homeconnect abbo

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 10:55
door snarie
Hier zone 055. Sinds gisteren 14h00 ook steeds disconnects. Deze morgen totaal geen internet meer via dommel. Inloggen via een skynet account geen probleem. Dus modem, sync en lijn zijn OK. Probleem zit bij dommel, maar zoals gewoonlijk geen info te vinden ivm eventueel probleem.

conclusie voor dit weekend: dommel is rommel... :-(

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 11:00
door Software
Hier ook terug problemen. Lijkt erop dat de authenticatie server down is.
Zijn er al mensen die een ticket aangemaakt hebben ?

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 11:05
door Quincy
Software schreef:Hier ook terug problemen. Lijkt erop dat de authenticatie server down is.
Zijn er al mensen die een ticket aangemaakt hebben ?
Ticket aangemaakt, maar aangezien het zondag is, verwacht ik niet snel een 'doorbraak'.
Als er maandag nog problemen zijn, eens proberen te bellen.

Ferm ambetant als je net bezig bent met uw eindexamens... :evil:

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 11:09
door devilkin
Same. Ook ticket aangemaakt, maar jah...

Ben content dat ik Mobile Vikings heb als backup ;)

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:18
door AeroFury
Vanaf 9u geen internet meer, nu net terug online. :cry:

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:21
door Furon
AeroFury schreef:Vanaf 9u geen internet meer, nu net terug online. :cry:
Idem, lampje van 'Online' bleef de ganse tijd uit.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:23
door Jethz
Net terug online, zone 053. Gelukkig had ik nog wel wat andere dingen te doen :p

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:24
door jensdc
Hier is het in orde. Eindelijk! :D

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:27
door steve-0
Regio 09, buurt Sint-Pietersstation:
gisteren 4-5 keer de modem moeten resetten, sedert vanmorgen enkel sync en geen verbinding...
nu sinds 5 minuutjes weer online, ben benieuwd voor hoelang...

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:33
door Quincy
Hier werkt het opnieuw. Geen problemen meer met verbinding (tot nu toe).

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:34
door AeroFury
Wat moet je eigenlijk doen om op te zeggen, gewoon een aangetekende brief sturen of is een belletje geven voldoende? En wat moet je dan nog precies betalen? :p

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 12:38
door Quincy
AeroFury schreef:Wat moet je eigenlijk doen om op te zeggen, gewoon een aangetekende brief sturen of is een belletje geven voldoende? En wat moet je dan nog precies betalen? :p
Ik dacht dat je een opzegbrief moet sturen.
Als je al meer dan een jaar een abonnement hebt bij dommel is het gewoon de resterende maand. Ik ben niet zeker, dus best nog eens laten verifiëren.

Ik begin toch ook te twijfelen rond opzeg. Voor enkele euro's meer heb je all-in-one pakketten bij andere providers. Je hebt dan natuurlijk geen hoge downloadlimieten, maar dat is nu niet de belangrijkste drijfveer voor mij.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 13:57
door ScHAmPi
steve-0 schreef:Regio 09, buurt Sint-Pietersstation:
gisteren 4-5 keer de modem moeten resetten, sedert vanmorgen enkel sync en geen verbinding...
nu sinds 5 minuutjes weer online, ben benieuwd voor hoelang...
Jep same here. Ook geprobeerd met mijn FullADSL account, same problem. Belgacom wist van niets toen ik hen belde :roll:, lijn getest en die was in orde. Maar toch had de helpdesk een langere wachttijd dan normaal. Ik stel mij hier toch allemaal vragen bij hoor.

Anyways, hopelijk betekenen de problemen dat CityConnect snel beschikbaar wordt voor mij. Hoewel ik in Gent woon is dat momenteel nog niet het geval.

Re: disconnects regio 056

Geplaatst: 14 jun 2009, 15:59
door Jethz
ScHAmPi schreef:
steve-0 schreef:Regio 09, buurt Sint-Pietersstation:
gisteren 4-5 keer de modem moeten resetten, sedert vanmorgen enkel sync en geen verbinding...
nu sinds 5 minuutjes weer online, ben benieuwd voor hoelang...
Jep same here. Ook geprobeerd met mijn FullADSL account, same problem. Belgacom wist van niets toen ik hen belde :roll:, lijn getest en die was in orde. Maar toch had de helpdesk een langere wachttijd dan normaal. Ik stel mij hier toch allemaal vragen bij hoor.

Anyways, hopelijk betekenen de problemen dat CityConnect snel beschikbaar wordt voor mij. Hoewel ik in Gent woon is dat momenteel nog niet het geval.

Als andere providers een identiek probleem hadden, denk ik niet dat we in dit geval Dommel mogen verantwoordelijk stellen voor het probleem... eerder het gezamelijke punt nl de Belgacom infrastructuur van de welke ze gebruik maken.